پرسپولیس با پیراهن مشکی مقابل الدحیل

سرخ‌ها بار دیگر با پیراهن مشکی خود پا به رقابت گذاشته‌اند و امیدوارند اتفاقاتی شیرین در مسیر آنها قرار داشته باشد.

شاگردان یحیی گل محمدی در نمایشی برتر نسبت به الدحیل با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند و این در حالیست که توانستند در نیمه دوم با شرایط تهاجمی‌تر کاملا کار را علیه حریف قطری کنند.

پرسپولیس در این بازی با توجه به تشابه رنگ با پیراهن حریف، با پیراهن مشکی مقابل الدحیل در دوحه حاضر شده است. پیراهنی که یادآور خاطراتی تلخ و شیرین برای این تیم است. آنها در فصل پانزدهم و بعد از فوت هادی نوروزی با این پیراهن در رقابت‌ها کار را دنبال کردند و در پایان فصل علیرغم تلاشی که داشتند با تفاضل گل موفق به قهرمانی نشدند. اما این پایان کار نبود و انقلاب بزرگ پرسپولیس از همان مقطع استارت خورد و در نهایت این تیم به قهرمانی‌های سریالی در لیگ دست یافت و دو فینال آسیایی را نیز تجربه کرد.

پرسپولیس

پرسپولیس بعد از شکست مقابل النصر اکنون در تقابل با دومین حریف خود با پیراهن مشکی در زمین حاضر شده و در اتفاقی جالب تا اواسط بازی در نیمه دوم توانسته حریف را تحت تاثیر نمایش تکنیکی و تاکتیکی و میل به پیروزی خود قرار دهد.

یحیی گل محمدی که خاطره شیرینی از حضور آسیایی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان و دوحه دارد، اکنون بار دیگر امیدوار است الدحیل مسیر بازگشت آنها به جدول و بالا بردن شانس صعود برای این تیم لقب گیرد و در شبی که با سه غایب تاثیرگذار پا به زمین گذاشته، باید دید شرایط به چه شکل تا پایان برای آنها پیش خواهد رفت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار