نگرانی ساکت الهامی از بازگشت بازیکن عراقی‌اش

دغدغه جواد نکونام برای بازگشت بازیکنان ملی پوش استقلال شامل حال ساکت الهامی در مس رفسنجان هم شده است.

به گزارش جهان مانا ، مس رفسنجان اگرچه در اردو تیم ملی ایران بازیکنی ندارد اما دو ستاره خارجی این تیم در اردوی تیم های ملی بزرگسالان و زیر 23 سال عراق حضور دارند و دیرتر از سایر بازیکنان به اردوی نارنجی پوشان اضافه خواهند شد.

علی عدنان و منتظر محمد دو ستاره عراقی مس رفسنجان هستند که در فیفادی مهرماه همراه تیم های ملی بزرگسالان و امید کشور خود به اردن و مراکش سفر کرده اند. این دو بازیکن عراقی بر اساس برنامه از پیش تعیین شده فردا همراه تیم های کشور خود به عراق می روند و باید از آنجا راهی تهران شوند. آنها بعد از سفری طولانی از کشور ثالث (محل برپایی اردوی تیم ملی) به عراق و سپس از عراق به تهران باید برای شرکت در اردوی تیم خود به رفسنجان بروند!

در این شرایط مس رفسنجان روز شنبه 29 مهرماه در اصفهان میهمان ذوب‌آهن است و دو ستاره عراقی بازهم باید یک سفر پروازی را پشت سر بگذارند.

بی شک زمان اضافه شدن دو بازیکن مطرح عراقی به تمرینات مس رفسنجان دغدغه بزرگ ساکت الهامی در آستانه بازی حساس تیمش با ذوب آهن است؛ ملی پوشان استقلال در برگشت به تهران به تمرینات آبی پوشان می روند و روز جمعه هم می توانند در تهران بازی کنند، اما دو ملی‌پوش عراقی مس روز شنبه باید در اصفهان برای تیم خود بازی کنند و همین موضوع ممکن است بر عملکرد نارنجی پوشان در مسابقه این هفته اثرگذار باشد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار