سعید دقیقی به تیم محبوبش رسید

سرمربی شمس آذر در شرایطی مقابل این تیم قرار خواهد گرفت که خاطره‌ای شیرین از دوران بازی‌اش با پیراهن این تیم به جا گذاشته است.

به گزارش جهان مانا ، جدال با تراکتور از بالاترین اهمیت برای سعید دقیقی برخوردار است و سرمربی شمس آذر که تیمش اکنون در قعر جدول قرار دارد، برای فرار از منطقه سقوط چشم به امتیاز این بازی سخت و حساس دوخته است.

سرمربی کنونی شمس آذر در شرایطی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که خاطره‌ای شیرین از دوران بازی‌اش با پیراهن این تیم به جا گذاشته و ازاین حیث محبوبیتی ویژه بین هواداران این تیم دارد. دقیقی در دوره‌ای که تونی اولیویرا هدایت تراکتور را برعهده داشت و توانست این تیم را به فینال جام حذفی برساند، تک گل تیمش را در بازی پایانی و در جدال مقابل مس کرمان در سال 92 را به نام خود کرد و اکنون بعد از گذشت یک دهه بار دیگر پا به تبریز خواهد گذاشت تا چالش جدیدی را اینبار به عنوان سرمربی رقیب مقابل تی‌تی‌ها تجربه کند.

سعید دقیقی که فصل گذشته علیرغم نمایش موفق در مسیر صعود و دستیابی به عنوان قهرمانی، در لیگ برتر شرایط مناسبی را دنبال نمی‌کند و شمس آذر اکنون با کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول جا گرفته است. آنها بعد از شکست هفته گذشته مقابل ذوب آهن اکنون باید در دیداری سخت برابر تراکتور قرار گیرند و باید دید شمس آذر قادر خواهد بود شاگردان پاکو خمس را غافلگیر کرده و به نتیجه مطلوبی بعد از هفته‌ها ناکامی دست یابد یا خیر.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار