خطیبی: پرسپولیس دیگر این اتفاق را تجربه نمی‌کند!

رسول خطیبی تاکید دارد تا انتهای فصل هیچ تیمی نخواهد توانست مقابل پرسپولیس به این اندازه صاحب موقعیت گل بشود.

به گزارش جهان مانا ، رسول خطیبی، سرمربی تیم پیکان تهران که شاگردانش علی‌رغم بازی زیبا جلوی پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفتند در نشست خبری پس از بازی حاضر شد. صحبت‌های او را می‌خوانید:

استقبال در قزوین خیلی خوب بود

تشکر می‌کنم از میزبانی استان قزوین و باشگاه شمس آذر و مردم خوب قزوین که واقعا استقبال خوبی کردند و بازی خوبی دیدند. هر دو تیم هم راضی بودند، امیدوارم که استادیوم همیشه پر شود و مردمش شاد باشند.

هشت موقعیت جلوی پرسپولیس داشتیم

با تیمی بازی داشتیم که اسمش پرسپولیس است و چندین دوره قهرمان شده است‌‌. تیم جوان و بازیکنان زیر ۲۰ سال داشتیم و یکی، دو بازیکن باتجربه‌. ما برای فوتبال بازی کردن آمده بودیم و خداراشکر می‌کنم که واقعا تیمم فوتبال بازی کرد. به جرات می‌توانم بگویم که تا آخر فصل هیچ تیمی جلوی پرسپولیس انقدر موقعیت گیرش نمی‌آید. ما حدود هفت، هشت موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم و آنها پنج موقعیت. آنها دوتایش را زدند و پنالتی جداست و ما از موقعیت‌های مان یکی را گل کردیم. این به تیم جوان‌مان برمی‌گردد.

هیچ تیمی دیگر اینقدر موقعیت جلوی پرسپولیس نخواهد داشت

بازیکنان ما هم زیبا بازی کردند. باز هم می‌گویم هیچ تیمی را نخواهید دید که تیمی جلوی پرسپولیس انقدر موقعیت گیرش بیاید. بازیکنان خط جلوی‌مان اگر مقداری باتجربه بودند و از خود گذشتگی داشتند بازی برعکس می‌شد و می‌توانستیم برنده بشویم. در کل به تیم آقا یحیی تبریک می‌گویم و امیدوارم این فوتبال زیبای‌مان تبدیل به برد بشود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه