سعید دقیقی: تراکتور مادی و معنوی قدرتمند است!

سرمربی شمس‌آذر می‌گوید تیم تراکتور از نظر زیرساخت و امکانات قابل مقایسه با این تیم نیست.

سعید دقیقی پیش از بازی با تراکتور در مورد عملکرد تیمش گفت: بازی با ذوب‌آهن نمایش خوبی ارائه کردیم و می‌توانستیم برنده باشیم اما اشتباهات سهوی داور آسیب زد و امیدوارم این اشتباهات کمتر شود، هرچند اعتقاد دارم داوران با شرایط درآمدی که دارند، نیازهایی مثل وی ای آر و... دارند که بتوانند قضاوت منصفانه انجام دهند.

وی افزود: امیدوارم داوران برای هر دو تیم کمترین اشتباه را داشته باشند تا تیمها از این ناحیه ضربه نخورند. داوران عزیزترین و پاک‌ترین قشر فوتبال ایران هستند و امیدوارم فردا هم قضاوت منصفانه داشته باشند.

او با اشاره به حریف این تیم عنوان کرد: بازی سختی مقابل تراکتور داریم، از نظر زیرساخت و امکانات مادی و معنوی، تماشاگران پرشور و... تیم قدرتمندی هستند. نفرات خیلی خوبی دارند و آقای زنوزی هم حمایت خیلی خوبی داشتند. کادرمربیگری قوی دارند و ما بازی سختی داریم.

دقیقی در خصوص توان تیمش اظهار داشت: اما ما نیروی انسانی خوبی داریم و می‌توانیم حریف سختی برایشان باشیم. ما جوانانی داریم که می‌خواهند خودشان را ثابت کنند و نشان دهند کیفیت خوبی دارند. در چند بازی اخیر هم این را ثابت کردند اما شانس با ما همراه نبود. ما قطعا بازی سختی با تراکتور داشتیم و امیدوارم هر تیمی که لایق‌تر است، برنده بازی باشد.

سرمربی شمس‌آذر راجع به غایبان این بازی توضیح داد: متاسفانه 5 بازیکن اصلی تیم به علت آسیب‌دیدگی نیستند، مصطفی احمدی، عرفان قهرمانی، محمد پاپی، محسن طرحانی و مهدی محمدی جزو غایبان ما هستند اما نفرات جایگزین قطعا جای خالی را پر می‌کنند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار