آمار ناباورانه صیادمنش در فصل جدید!

مهاجم ایرانی هال سیتی پس از یک ماه و نیم دوباره در چمپیونشیپ به میدان رفت.

به گزارش جهان مانا ، در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال هال‌سیتی در حالی که مثل تمام مسابقات این فصل اللهیار صیادمنش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و برای دومین بازی پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده دوازدهمی ساوتهمپتون قرار گرفت.

یاران صیادمنش که در سه هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس موفق به کسب پیروزی نشده و یک تساوی و دو شکست داشتند، امروز هم نتوانستند در دیدار خانگی برابر ساوتهمپتون نتیجه بگیرند و مغلوب شدند.

هال سیتی

تیم فوتبال هال سیتی در دیدار امروز که نیمه اول را با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشته بود، در پنجمین دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم گل دوم را دریافت کرد و با نتیجه 2 بر یک مقابل ساوتهمپتون شکست خورد تا 17 امتیازی بماند و به رده دوازدهم جدول چمپیونشیپ انگلیس سقوط کند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی هال سیتی که اولین و آخرین بازی خود در فصل 24-2023 چمپیونشیپ انگلیس را در هفته پنجم مقابل لستر سیتی با حضور از دقیقه 83 در زمین انجام داده و یک کارت زرد گرفته بود، امروز هم چنین شرایطی را تجربه کرد.

صیادمنش در دیدار امروز مقابل ساوتهمپتون از دقیقه 82 وارد زمین شد و مثل اولین بازی فصل خود در هال سیتی، دوباره کارت زرد دریافت کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه