اخراج مامور امنیتی منچستریونایتد به علت تلاش برای وارد کردن پرچم فلسطین به اولدترافورد

منچستریونایتد یک مامور امنیتی پیمانکار خود را به دلیل وعده مساعدت با هواداران جهت وارد کردن پنهانی پرچم فلسطین به ورزشگاه اولدترافورد، اخراج کرد.

به گزارش GB News، کاربری به نام اسماعیل در شبکه اجتماعی X با انتشار یک عکس از صفحه، خبر از قطع همکاری منچستریونایتد با خود داد. در ایمیل ارسالی به او آمده است: 

این ایمیل جهت اطلاع از این که شما دیگر هیچ گونه پیشنهاد کاری دریافت نخواهید کرد، ارسال شده است. شما از بین کارگران پیمانی کنار گذاشته شده و بند ۴۵ در ارتباط با شما اجرایی خواهد شد. / با احترام، مدیریت تیم امنیتی

اسماعیل پیشتر در X نوشته بود:

هر کسی که برای تماشای مسابقه می‌آید و در جایگاه ضلع جنوبی می‌نشیند و می‌خواهد با خودش پرچم فلسطین بیاورد و کسی برایش مشکل‌ساز می‌شود، به من خبر بدهد. من به عنوان نیروی امنیتی با منچستریونایتد همکاری می‌کنم و در ضلع جنوبی مشغول هستم. شماره کت من ۴۵۵ است، بنابراین به راحتی می‌توانید مرا پیدا کنید. 

دیلی میل اعتبار تصویر منتشر شده از ایمیل ارسالی به او را تایید کرده است. فرد مذکور قصد داشته است برخلاف ممنوعیت وضع شده از سوی لیگ برتر و همچنین در تعارض با سیاست‌های ورزشگاه خانگی منچستریونایتد، ورود پرچم‌های فلسطین به اولدترافورد را تسهیل کند. 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار