تراکتور با نساجی از بحران خارج می‌شود؟

تراکتور برای خروج از بحران، این هفته مقابل نساجی صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش جهان مانا ، دیدارهای هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال ایران از امروز (پنجشنبه) با برگزاری پنج بازی آغاز خواهد شد که دوتیم تراکتور و نساجی در جریان یکی از حساس‌ترین مصاف‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم می‌روند.

 

به گزارش ایسنا، نتایج تراکتور در فصل جدید سینوسی بوده؛ تی‌تی‌ها بعد از دو شکست متوالی،‌ چهار پیروزی را تجربه کردند؛ اما پذیرش باخت در دو بازی گذشته، در حالی‌که تراکتوری‌ها با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی هستند، این تیم را وارد یک بحران زودرس کرده است.

کسب برد در بازی با نساجی برای خروج تراکتور از وضعیت موجود، امری ضروری است و این تیم برای بقا در جمع مدعیان به هر سه امتیاز این بازی نیازمند است.

قائمشهری‌ها نیز بعد از چهار باخت متوالی، هفته گذشته با عملکرد قابل‌قبول خود برابر سپاهان این تیم را متوقف کردند؛ اما یک امتیاز برای خروج از بحران کافی نبود و شاگردان مهدی رحمتی این هفته در اندیشه شکست تراکتور هستند تا با سوغاتی سه امتیازی، تبریز را ترک کرده و به رده‌های بالایی جدول نزدیک‌تر شوند.

وضعیت دوتیم در ۵ بازی اخیر لیگ‌برتری:

تراکتور: دو باخت، ‌۳ برد

نساجی: یک برد، یک مساوی، ۳ باخت

شرایط دوتیم در جدول:

تراکتور: ۱۲ امتیاز، رده ششم

نساجی: ۶ امتیاز، رده یازدهم

تاریخچه رویارویی‌های لیگ‌برتری دوتیم:

دوتیم در ادوار مختلف لیگ‌برتر، تاکنون ۱۰ بار به مصاف هم رفتند که پنج پیروزی حاصل کار تی‌تی‌ها بوده؛ سه بازی با تساوی دوتیم به پایان رسیده و دو برد برای قائمشهری‌ها رقم خورده است.

۲۲ گل در این بازی‌ها از خط دروازه‌ها عبور کرده که سهم تراکتور ۱۴ و نساجی هشت گل بوده است؛ بهترین برد تراکتور با نتیجه چهار بر صفر و بهترین برد نساجی با نتیجه دو بر صفر رقم خورده است.

نکته جالب آنکه، هر سه مساوی دوتیم با نتیجه مشابه یک بر یک رقم خورده تا تقابل تراکتور و نساجی هیچ‌گاه صفر-صفر نباشد.

غایبان:

تراکتور: -

نساجی: -

بازیکنان مشترک:

تراکتور: محمد نادری

نساجی: محمدرشید مظاهری، سید احمد موسوی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی

ترکیب احتمالی:

تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، محمدمهدی قنبری و مهدی عبدی

سرمربی: پاکو خمس

نساجی:

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، صابر حردانی، فرشید اسماعیلی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

*هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال

تراکتور-نساجی

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲

ساعت ۱۵:۳۰

ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز

داور: امیر سامان سلطانی

 

منبع: ايسنا
دیدگاه