مگوایر: شانس آوردم ضربه مغزی نشدم!

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، اعلام کرد که بعد از بازی با فولام دچار مصدومیت جدی از ناحیه سر نشده است.

به گزارش جهان مانا ، در جریان پیروزی 1-0 خارج از خانه منچستریونایتد مقابل فولام، مدافع ملی پوش انگلیسی علیرغم مصدومیت از ناحیه سر در اوایل بازی، بازی را کامل کرد. در ابتدا این مصدومیت نگران کننده به نظر می‌رسید اما تست های مخصوص به دلیل حساسیت ضربه به سر انجام شد و تصمیم تیم پزشکی این بود که این مدافع میانی می تواند در بازی بماند.

مگوایر در مورد این اتفاق به تلویزیون "ام یو"  گفت: " در اوایل بازی ضربه شدیدی به سرم خورد. دکتر تمام آزمایشات مخصوص این اتفاقات خاص را انجام داد. از من پرسید می دانی کجا هستی؟ (خنده) و من به همه سوالات پاسخ می دادم و خوشبختانه همه پروتوکل های ضربه مغزی را تکمیل کردم. سلامتی در اولویت قرار دارد و اگر احساس می‌کردم مشکل دارم ادامه نمی دادم."

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد

او در مورد بازی و پیروزی هم گفت:" خوشحالم که توانستم از ابتدا بازی کنم و به کلین شیت و از آن مهمتر کسب سه امتیاز کمک کنم. هیچ احساسی بهتر از این نیست."

این پیروزی تا حدودی باعث کاهش فشار روی سرمربی تیم، اریک تن هاخ شد، اما تیم یونایتد باز هم بازی قانع کننده‌ای ارائه نکرد، زیرا تیم مارکو سیلوا هم شانس هایی برای بردن بازی داشت. یونایتد همچنان در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد. بازی بعدی یونایتد در چمپیونزلیگ و مقابل کپنهاگن خواهد بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه