واکنش متفاوت پورحیدری به غش کردن هاشمی نسب

بدون شک یکی از مهمترین گلهای دربی های تهران گلی بود که هاشمی نسب با پیراهن استقلال وارد دروازه عابدزاده کرد. گلی که بلافاصله توسط علی کریمی پاسخ داده شد.

به گزارش جهان مانا ، بدون شک یکی از جذاب‌ترین دربی‌های پایتخت دربی معروف سال ۷۹ بود.

در آن دیدار مهدی هاشمی نسب برای اولین بار با پیراهن استقلال مقابل تیم سابقش پرسپولیس قرار گرفت و توانست یکی از مهم‌ترین گل‌های زندگی‌اش را وارد دروازه احمدرضا عابدزاده کند. هواداران قدیمی فوتبال خوب به خاطر دارند که هاشمی نسب در آن دیدار انگیزه‌های بسیار زیادی داشت و پس از اینکه توانست دروازه پرسپولیس را باز کند از فرط خوشحالی کنار زمین غش کرد به طوری که چند دقیقه طول کشید تا پزشکان او را به مسابقه برگردانند و هاشمی نسب شرایط عادی خود را برای ادامه بازی پیدا کند.

 مهدی توانسته بود گل دوم استقلال را وارد دروازه پرسپولیس کند ولی در ادامه مسابقه علی کریمی با یک گل زیبا نتیجه دربی را به تساوی کشاند تا این بار نوبت ناصر ابراهیمی دستیار علی پروین باشد که با حرکات عجیب خود در کنار خط همه را متعجب کند.

نکته جالب توجه در مورد آن مسابقه این بود که بعد از غش کردن مهدی هاشمی نسب، منصور پورحیدری اصلاً واکنش خاصی نشان نداد و خیلی بی‌تفاوت از کنار ماجرا عبور کرد. هاشمی نسب و پورحیدری رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و امروز هم مربی استقلال یاد و خاطره استاد سابقش را با انتشار یک پست زنده کرد.

گفتنی است هاشمی نسب همان سال با یک قرارداد ۱۰۰ میلیونی و بسیار پر سر و صدا از پرسپولیس راهی استقلال شد در حالی که در آن مقطع قرارداد بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان بود.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار