زیدان و مسی در ملاقات با هم چه گفتند؟

لیونل و زین الدین زیدان در ملاقاتی که با یکدیگر داشتند در یک گفتگوی جذاب درباره مسائل با یکدیگر سخن گفتند و اسطوره رئال مادرید در بخشی از این سخنان از حسرت خود برای بازی نکردن در کنار مسی گفت.

 

به گزارش جهان مانا ، زیدان در یکی از بازی‌های اینترمیامی در ماه سپتامبر به عنوان مهمان و برای حمایت از دوست و هم‌تیمی سابق خود در رئال مادرید و همچنین مالک فعلی اینترمیامی یعنی دیوید بکام شرکت و با مسی هم دیدار کرد. این 2 هرگز فرصت بازی در کنار یکدیگر را پیدا نکرده‌اند و زیدان اکنون عنوان کرده از این موضوع پشیمان است. 

او در بخشی از گفتگو با مسی گفت: «حیف شد نتوانستیم در کنار هم بازی کنیم. اما اکنون می‌توانم این توپ را به تو پاس بدهم. همیشه یک ثانیه از دیگران جلوتر بودم، اما تو 3 ثانیه جلوتر بودی، خدا را شکر که هنوز بازی می‌کنی و شماره 10 هنوز زده است!» 

او در ادامه سخنان خود گفت: «امروز روز بسیار مهمی برای من است زیرا می‌توانم بگویم چه قدر تو را تحسین می‌کنم. به عقیده من کاری که انجام می‌دهی، شبیه جادو است؛ یک جادوی ناب.»

مسی نیز با تحسین زیدان به او پاسخ داد و گفت: «ما فرصت بازی یا یکدیگر را به دست نیاوردیم اما من همیشه تو را تحسین کرده‌ و  بسیار دوست دارم. هم دوره هستیم و تو باعث شدی شماره 5 مهم باشد، بازی‌هایت را در رئال مادرید دنبال می‌کردم و البته این برای من دردناک بود زیرا عضو تیم بارسلونا بودم.»

زیدان در ادامه گفت: «گلزنی در جام جهانی بهترین اتفاقی است که تجربه کردیم، اینطور نیست؟» 

مسی در پاسخ گفت: «این چیزی است که هر دو نفرمان می‌توانیم به آن افتخار کنیم.»

در پایان این گفتگو، مسی و زیدان پیراهن‌های امضا شده تیم ملی فرانسه و تیم ملی آرژانتین را با یکدیگر عوض کردند. 

الگوی دوران کودکی

زیدان از سال 2001 تا 2006 در رئال مادرید بازی کرد و مسی از سال 2004 که برای اولین بار به تیم اصلی بارسلونا پیوست به مدت 17 سال در این تیم حضور داشت. این 2 در سال 2005 و در بازی ال‌کلاسیکو به مصاف یکدیگر رفتند و پس از آن، رویایی این 2 در قامت بازیکن بارسلونا و سرمربی رئال مادرید بود. 

مسی در مصاحبه خود درباره دیگو آرماندو مارادونای فقید هم صحبتو عنوان کرد از کودگی الگوی او بوده است. او گفت: «آرزوی همه ما این بود که روزی شبیه مارادونا شویم. اگرچه هیچ کس نتوانست شبیه او باشد اما این امید و رویای ما بود. سعی می‌کردیم کارهایش را تقلید کنیم. فرزندانم به فوتبال علاقه و مارادونا را دوست دارند. برای ما آرژانتینی‌ها 10 یک عدد ویژه است.»

 

دیدگاه