طعنه سرمربی گل گهر به به همتای مسی‌اش

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: وقتی ببازید خیلی اوقات بهانه‌هایی پیدا می‌کنید، ولی من به عقیده سرمربی حریف احترام می‌گذارم.

به گزارش جهان مانا ، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از دیدار دو تیم گل گهر و مس رفسنجان، اظهار داشت: بازی بسیار مهمی برایمان بود، چون در ۲ بازی گذشته نتیجه خوبی نگرفته بودیم. خیلی مهم بود که امروز عکس العمل ما چه باشد. به بازیکنانم به خاطر تلاشی که برای به دست آوردن پیروزی کردند، تبریک می‌گویم. هدف ما امروز گرفتن ۳ امتیاز بود.

وی افزود: مقابل تیم خیلی قابل احترامی بازی کردیم و می‌دانستیم حریف دوست دارد فوتبال بازی کند. به همین خاطر به بچه‌ها گفتیم مقابل این تیم فشرده باشند تا بتوانیم توپگیری و از فضا‌ها استفاده کنیم. از همین روش به گل رسیدیم و شانس‌های دیگری هم داشتیم. ۳-۲ شانس دیگر برای زدن گل داشتیم. فکر می‌کنم ما شایسته پیروزی بودیم.

سرمربی گل گهر درخصوص انتقاد سرمربی مس رفسنجان از بلند بودن چمن، گفت: اگر بخواهیم از این زمین انتقاد کنیم پس باید در مورد زمین‌های دیگر چه بگوییم؟! وقتی ببازید خیلی اوقات بهانه‌هایی پیدا می‌کنید، ولی من به عقیده او احترام می‌گذارم. فکر می‌کنم یکی از بهترین زمین‌های ایران را داریم.

وی درمورد اینکه گل گهر در بازی امروز بر خلاف ۳-۲ هفته گذشته، عملکرد خوبی در خط دفاعی داشت و آیا برای این بازی برنامه ریزی ویژه‌ای شده بود، عنوان کرد: نه، من به تمام مدافعان تیمم اعتماد دارم. بعضی اوقات اشتباهات شخصی پیش می‌آید. هر بازی با توجه به تیم حریف شرایط خاص خودش را دارد. مدافعین خوبی داریم. اول بازی هم یکی دو اشتباه بود، ولی دیدیم که در کل شکل خوبی داشتند. امروز مدافعان خوب بودند، چون کل سازمان ما خوب بود. وقتی شکل و سازمان فشرده‌ای دارید و وظایف را درست انجام می‌دهید، نفوذ کردن برای حریف سخت است.

اوزونیدیس در مورد اینکه تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند و آیا هنوز به ترکیب مدنظرش نرسیده، گفت: نه، اگر من تغییراتی ندهم یعنی به بازیکنان دیگر اعتقادی ندارم. برای من تمام بازیکنان قابل اعتماد هستند. به همه اعتقاد دارم و فرقی ندارد چه کسی بازی می‌کند. اگر قرار بود فقط با ۱۱ بازیکن بازی کنیم پس چرا با ۲۵ بازیکن قرارداد بستیم؟ چیزی که مهم ماست این است که تمام بازیکنان آماده باشند و وقتی نیاز بود بتوانند با صددرصد توانشان بازی کنند. در پایان، این نتیجه برای گل گهر است. برای بازیکنان نیست. ما یک تیم ۲۵ نفره هستیم.

سرمربی گل گهر تصریح کرد: تا بازی بعدی ۲ هفته زمان داریم. با توجه به اتفاقاتی که افتاد و برخی بازیکنان همراه تیم نبودند، زمان خوبیست که بتوانیم به آمادگی بیشتری برسیم. خیلی خوب است که این زمان را داریم. همه در باشگاه و همچنین هواداران از این نتیجه خیلی خوشحال هسند، ولی باید فشار برای بهتر شدن را ادامه بدهیم.

وی درخصوص اینکه تیمش امروز ۳۰ دقیقه فوق العاده، ۳۰ دقیقه معمولی و ۳۰ دقیقه عقب نشینی داشت، گفت: فقط ما در لیگ نیستیم. تیم‌های دیگر هم بازی و تلاش می‌کنند. به بازیکنان هم گفتم طبیعتا هر تیمی می‌آید حدود ۲۰ دقیقه مالکیت بازی را در اختیار می‌گیرد. مهم این است که در این شرایط تمرکز را از دست ندهیم. اینطور نیست یک تیم ۹۰ دقیقه مالکیت داشته باشد و حمله کند. واقعا نشدنی است. ما آمادگی برای حالات مختلف داریم. فراموش نکنید که مقابل تیم خوبی بازی داشتیم. حتی اگر مقابل تیم‌های پایه خودمان هم بازی کنیم دقایقی را صاحب توپ می‌شوند که در فوتبال طبیعی است. مهم این است که تمرکزمان را حفظ کنیم.

اوزنیدیس افزود: مقابل هوادار دیدید فوق العاده بودیم، ولی در لحظاتی تمرکز را از دست دادیم و نتیجه نگرفتیم. این فوتبال است. لحظات و نتایج خوب یا بد دارد. مهم این است که بازیکنان در روز‌های خوب اعتماد به نفس داشته باشند و این نتایج اعتماد به نفسشان را بالاتر ببرد. ما امروز بردیم و خوشحال هستیم، ولی این شادی نهایتا تا فرداست. فرقی نمی‌کند، چه برنده باشید چه بازنده، باید تمرکزتان را برای ادامه کار بگذارید. تیم خوبی داریم. امتیازات و مشکلاتی دارد. مهم این است نقاط مثبت را حفظ کنیم و نقاط منفی را بهبود ببخشیم. از هواداران ممنون هستم که امروز ما را حمایت کردند. امیدوارم در بازی‌های آینده هوادار بیشتری به استادیوم بیاید.

 

دیدگاه