استرس خطیبی پیش از خروج از اکباتان

شاگردان رسول خطیبی یک بار دیگر نمایش خوبی مقابل رقیب خود داشتند، اما به آنچه معتقدند مستحق آن هستند، نرسیدند.

به گزارش جهان مانا ، شاگردان رسول خطیبی حالا و در پایان هفته دهم مسابقات لیگ برتر از 10 مسابقه فقط 8 امتیاز دارند و این چیزی نیست که مورد قبول رسول خطیبی سرمربی خودروسازان باشد.

این نتایج برای پیکان در شرایطی به دست آمده که آنها در طول 10 مسابقه قبلی یکی از منسجم‌ترین و سخت‌کوش‌ترین تیم‌های مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و سوم بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد جوانی بیش از حد تیم پیکان کار درست رسول خطیبی داده است. 

[بولت پرسپولیس] در واقع بازیکنان جوان پیکان اگر کمی خودباوری، دقت و تمرکز بیشتری داشتند، می‌توانستند از همان 3 مسابقه ابتدایی فصل برابر نساجی مازندران، گل‌گهر و صنعت نفت 9 امتیاز بگیرند، اما دو پیروزی برابر نساجی و صنعت نفت را در اواخر مسابقه از دست دادند و حملات آنها مقابل گل‌گهر در روزی که تیم برتر میدان بودند، به نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل ختم نشد. در دیدار چهارم مقابل سپاهان هم اگرچه آنها در پایان با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کردند، اما تمام کسانی که این مسابقه را دیدند، نمایش تیم خطیبی را تحسین کردند.

این ماجرای تیم خطیبی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بوده است؛ نتایجی که آنها را در پایان هفته دهم در رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی قرار داده و همین موضوع به شدت رسول خطیبی را که پس از یک سال تجربه مدیریتی موفق در مس سونگون به نیمکت مربیگری بازگشته، شاکی کرده است.

خطیبی در پایان دیدار برابر شمس آذر که با تساوی یک بر یک تمام شد و تیمش باز هم موقعیت‌های زیادی را از دست داد، خیلی زود ورزشگاه را ترک کرد تا به پرواز برسد و فرصت حضور در نشست خبری را پیدا نکرد. البته که نارضایتی از کسب پنجمین تساوی فصل و ناکامی در کسب دومین پیروزی هم سبب شده بود تا او با چهره‌ای ناراحت ورزشگاه دستگردی اکباتان را به سمت فرودگاه ترک کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه