اجازه حضور زنان هوادار نساجی فقط در تمرینات! + عکس

در تمرین نساجی زیر بارش باران و در ورزشگاه وطنی بانوان هوادار این تیم باز هم حضور پررنگی داشتند.

به گزارش جهان مانا ، نساجی یکی از پرهوادارترین تیم‌های شمال کشور است و در تمام این شصت و اندی سال بانوان این تیم شانه به شانه مردان رنج صعود را تحمل و با نتایج این تیم زندگی کرده‌اند. از زنان فروشنده در بازار روز تا هر جایی به ذهنتان خطور کند هواداران زن این باشگاه حضور دارند، اما هنوز فرصت دیدن بازی نساجی از نزدیک را در ورزشگاه خانگی به دست نیاورده‌اند.

بانوان هوادار نساجی برای اولین بار در سال گذشت در ورزشگاه آزادی در مقابل استقلال فضای استادیوم را از نزدیک لمس کردند و در ادامه در لیگ قهرمانان آسیا و باز هم در ورزشگاه آزادی، شاهد رقابت ببرهای مازندران بودند.

با وجود حضور زنان در استان همجوار و رقابت‌های تیم ملوان، سرخپوشان همچنان از حمایت بانوان در وطنی، محروم هستند. در دیدارهای قبلی تلاش‌هایی مبنی بر ورود بانوان صورت گرفت اما نتیجه‌ای در بر نداشت و آنها همچنان در انتظار ورود به وطنی هستند. این مسئله اما باعث این نیست که زنان در تمرینات نساجی حضور پیدا نکرده و از این تیم حمایت نکنند. با وجود بارش باران در تمرین نساجی بازهم هواداران این تیم را تنها نگذاشتند و زنان هم با فرزندان و دوستان خود در ورزشگاه حاضر بودند.

زنان و استادیوم ورزشی زن و فوتبال حضور هواداران زن در استادیوم

زنان و استادیوم ورزشی زن و فوتبال حضور هواداران زن در استادیوم

زنان و استادیوم ورزشی زن و فوتبال حضور هواداران زن در استادیوم

زنان و استادیوم ورزشی زن و فوتبال حضور هواداران زن در استادیوم زن و مرد

منبع: ورزش3
دیدگاه