جشن استقلالی‌ها با خطیر و خواننده معروف + عکس

علی خطیر و بهنام بانی با حضور در رختکن استقلال، پیروزی برابر تراکتور را جشن گرفتند.

 به گزارش جهان مانا ، پیروزی استقلال در مصاف جذاب برابر تراکتور، دو تماشاگر ویژه داشت. علی خطیر مدیرعامل آبی‌پوشان به همراه بهنام بانی از خوانندگان مطرح موسیقی کشور، این بازی را از نزدیک و با حضور در جایگاه ویژه به نظاره نشستند.

در پایان این مسابقه، خطیر و بانی راهی رختکن شدند تا این پیروزی را با بازیکنان و اعضای کادر فنی جشن بگیرند.

بهنام بانی

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشته است:

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پیروزی دلچسب استقلال مقابل تراکتور، به همراه بهنام بانی هنرمند و خواننده طرفدار استقلال، در رختکن حضور پیدا کرد.

خطیر در بدو ورود به رختکن پس از خسته نباشید و خوش‌وبش با بازیکنان و کادرفنی، به صورت ویژه‌ای این برد را به جواد نکونام، سرمربی استقلال تبریک گفت.

مدیرعامل استقلال پس از تبریک به دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان و همه عوامل تیم، رو به بازیکنان استقلال گفت:« هواداران زیادی که امروز به ورزشگاه آمده بودند خوشحال ورزشگاه را ترک کردند و هوادارانی که در سراسر کشور بازی را می‌دیدند، به خاطر پیروزی شما مقابل حریف خوشحال‌ هستند و حال‌شان خوب است. دیدن حال خوب هواداران استقلال، خستگی را از تن همه ما به در می‌کند.»

مدیرعامل استقلال در پایان صحبت‌هایش در رختکن گفت:« در ادامه راه برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و از هر کمکی به شما در راهی که با هم هستیم دریغ نمی‌کنم. امیدوارم با این همراهی اتفاقات خوبی در استقلال بیفتد.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه