9 تیم صعودکننده جام جهانی نوجوانان

اندونزی با شکست مقابل مراکش از دور مقدماتی مسابقات جام جهانی نوجوانان حذف شد.

به گزارش جهان مانا ، نخستین روز از دور آخر مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال امروز برگزار شد و در شرایطی که طبق فرمت اعلام شده قرار است از هر شش گروه، دو تیم اول و دوم به همراه با چهار تیم برتر سوم هر گروه راهی نخستین مرحله حذفی مسابقات شوند.

تا پیش از این دور صعود شش تیم مسجل شده بود و امروز سه تیم دیگر راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند. 

گروه A

با پیروزی سه بر یک مراکشی‌ها در مقابل اندونزی امتیازات خود را به عدد ۶ رساند و در دیگر بازی این گروه پاناما و اکوادور به مصاف یک‌دیگر رفتند که این دیدار نیز برنده نداشت تا با تقسیم امتیازات همراه شود تا شمار امتیازهای اکوادور به عدد پنج برساند و اندونزی و پاناما در رده‌های سوم و چهارم با ۲ امتیاز بایستند. در شرایط به‌دست آمده مراکش و اکوادور راهی مرحله بعد شدند و طبق چیزی که مشخص شده در مرحله بعد و بعد از مشخص شدن نحوه صعود تیم‌های سوم، مراکش با یکی از تیم‌های سوم گروه (C,D,E) برود و اکوادور با تیم دوم گروه C که این احتمال وجود دارد یکی از تیم‌های انگلیس، برزیل و ایران در جدال با این دو تیم حاضر شود.

گروه B

در دومین گروه مسابقات، پس از توقف غیرمنتظره دو بر دوی اسپانیا و ازبکستان و پیروزی پنج گله مالی مقابل کانادا، اسپانیا همچنان با ۷ امتیاز و مالی با ۶ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی راه یافتند و ازبکستان به لطف تساوی مقابل ماتادورها، شمار امتیازات خود را به ۴ رساند تا حضورش به‌عنوان یکی از تیم‌های سوم قطعی شود.

اکنون تعداد تیم‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا این لحظه به عدد ۹ رسیده که این تیم‌ها عبارت‌اند از اسپانیا، انگلیس، سنگال، فرانسه، آمریکا، آلمان، مالی، مراکش و اکوادور هستند که این لیست با انجام بازی‌های باقی‌مانده تکمیل می‌شود و حاضران خود را برای اغاز مرحله یک‌هشتم نهایی آماده خواهند کرد.

برنامه بازی‌های فردا نیز به شرح زیر است:

گروه D - ساعت ۱۲:۳۰

لهستان-آرژانتین

ژاپن-سنگال

گروه C - ساعت ۱۵:۳۰

انگلیس-برزیل

ایران-کالدونیا

 

منبع: ورزش3
دیدگاه