تیم پزشکی برنتفورد پیگیر سامان قدوس

مصدومیت سامان قدوس نگرانی‌های کادر فنی درباره بازیکنان تاثیرگذار خود قبل از جام ملت‌های آسیا را بیشتر کرد.

به گزارش جهان مانا ، سامان قدوس که در دیدار با ازبکستان هم به عنوان یک هافبک دفاعی به میدان رفته بود در آخرین دقایق بازی مصدوم شد و قادر به ادامه بازی نشد. همین مسئله باعث شد اولین تعویض تیم ملی در این مسابقه حساس یک تعویض اجباری باشد و علی کریمی در آخرین دقیقه این نیمه جایگزین قدوس شود.

حالا بعد از مصدومیت علیرضا جهانبخش دومین بازیکن ترکیب اصلی تیم ملی که لژیونر هم هست و در لیگ معتبری فوتبال بازی می‌کند مصدوم شده و این اتفاق می‌تواند مایه نگرانی توامان کادر فنی تیم ملی ایران و کادر پزشکی تیم برنتفورد باشد.

به همین خاطر کادر پزشکی تیم برنتفورد انگلیس بعد از این اتفاق پیگیر مصدومیت هافبک ایران خود شدند تا گزارشی از وضعیت این بازیکن بگیرند. هرچند قدوس در این تیم جایگاه محکمی ندارد اما باشگاه‌های اروپایی طبق پروتکل خود وضعیت بازیکنان خود در تیم‌های ملی را رصد می‌کنند و چنانچه مصدومیتی در بازی‌های ملی سراغ‌شان بیاید مدام پیگیر شرایط درمانی او هستند.

به نظر می‌رسد قدوس بعد از بازگشت به ایران بلافاصله راهی انگلیس شود و تحت معالجه قرار بگیرد اما کادر پزشکی تیم ملی نیز حتما از شرایط و میزان مصدومیت او خبر خواهد داد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه