مارتینس: می‌دانیم بازی سختی با تراکتور داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید از دشواری بازی با تراکتور آگاه است.

به گزارش جهان مانا ، خوان ایگناسیو مارتینس در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور اظهار کرد: تراکتور مربی بسیار خوبی داشته و پاکو خمس اسپانیایی، دوست من است. حریف ما بازیکنان خوبی دارد، مالکیت توپ را در اختیار می گیرد و در این امر خیلی مسلط است. به همین شکل ما هم باید بازی خودمان را در زمین توسعه دهیم.

مارتینس ادامه داد: ما از یک برد مقابل آلومینیوم به این بازی رسیده‌ایم. این برد و تمرینات خوب در هفته گذشته انگیزه بالایی به بازیکنان ما داده است. 

مارتینس افزود: از سختی بازی آگاه هستیم ولی آماده‌ایم که بتوانیم با امتیاز به خانه برگردیم. می‌دانیم که شاید سختی‌های زیادی در طول زمان بازی برای ما به‌وجود بیاید. به خاطر اینکه پیشتر هم گفتم تراکتور دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد ولی ما هم مالکیت توپ را می‌خواهیم و باید بدانیم که چگونه جلوی آنها بازی کنیم. در آخر ما همیشه از نقطه ضعف های تیم حریف استفاده می‌کنیم و با این روش می‌توانیم به آن‌ها ضربه بزنیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: بازهم تکرار می کنم که از همه سختی های این بازی آگاهیم ولی فولاد هم از انگیزه خیلی خیلی بالایی برخوردار است. متاسفانه در بازی مقابل مس رفسنجان عملکرد خوبی نداشتیم ولی به خاطر تعهد بزرگی که به هواداران خود و مردم خوزستان داریم، مطمئن هستیم که فردا بازی خوبی در تبریز ارائه خواهیم کرد.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه