علی مبارکی : فشار روی بازیکنان جدید تیم زیاد بود/ با پیشرفت فنی، باید بهترین هافبک دفاعی اسپورتینگ و لیگ پرتغال شوم

بازیکن تیم فوتبال اسپورتینگ پرتغال گفت هدفش آن است که بهترین مدافع تیم پرتغالی باشد.

به گزارش جهان مانا، علی مبارکی هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون درباره عملکردش در پیش فصل مسابقات لیگ سه اسپورتینگ گفت: بازی های خوبی انجام شد و هنوز هم بازی تدارکاتی داریم.

مبارکی با بیان اینکه برای او نیم‌فصل اول اهمیت مضاعفی دارد، گفت: بازیکنان جدید در حالی به تیم  اسپورتینگ  اضافه شدند که تیم در فصل گذشته نتایج خوبی گرفته بود. در بازی های پیش  فصل، فشار زیادی روی بازیکنان جدید از جمله خودم وجود داشت و انتظارات هم بالا بود. از طرفی تیم ما در لیگ و جام حذفی حضور دارد و همین موضوع به خاطر انتظارات هواداران، کارمان را سخت‌تر کرد. البته شکر خدا با حرفه ای بودن کادر فنی و بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم از این پیش فصل به خوبی استفاده کرده و شرایط بهتری پیدا کنیم.

این بازیکن لیسبون پرتغال در پاسخ به این پرسش که به عملکرد خودش چه نمره‌ای می‌دهد، گفت: من نباید به خودم نمره بدهم و هواداران و کادر فنی باید در این خصوص اظهارنظر کنند. اما می دانم که باید خیلی بهتر از این باشم و هدفم هم آن است که از لحاظ فنی روز‌به‌روز پیشرفت کنم و تبدیل به بهترین هافبک دفاعی اسپورتینگ و لیگ پرتغال شوم.

علی مبارکی  با اشاره به قرار گرفتن تیم اسپورتینگ در رده ۴ جدول در سال گذشته  اظهار داشت: ما از این جایگاه اصلاً راضی نیستیم.در سال گذشته در بازی‌های ابتدایی، باید امتیازها را جمع می کردیم. البته پس از آن تیم اسپورتینگ پرتغال زود شکل خودش را به دست آورد و در روزهای پیش رو، شرایط‌مان عالی خواهد شد. ما برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنیم و برای قهرمانی تیم بستیم.»

 

دیدگاه