گزینه جذاب برای سرمربیگری قهرمان سابق لیگ برتر

مدیران باشگاه سایپا قصد دارند هدایت این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول به مربی کنونی مس رفسنجان بسپارند.

به گزارش جهان مانا ، بحث ایجاد تغییرات روی نیمکت تیم ریشه‌دار سایپا در روزهای گذشته مطرح بوده است؛ مدیران این باشگاه بعد از کسب نتایج نه چندان خوب در هفته‌های گذشته و دور شدن از صدرجدول رقابت‌های لیگ یک به فکر تغییر و تحول روی نیمکت خود افتادند و گزینه نهایی خود را مشخص کرده‌اند.

هیات مدیره باشگاه سایپا برای انتخاب مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهرخودرو و فجرسپاسی به جمع‌بندی رسیده‌اند ، اما برای معرفی رسمی او به عنوان سرمربی جدید نارنجی‌پوشان باید رضایت باشگاه مس رفسنجان را جلب کنند. سرآسیایی که چند سال سابقه حضور در کنار امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان را به عنوان مربی دارد، در لیگ بیست و سوم به عنوان دستیار ساکت الهامی در کادرفنی مس رفسنجان فعالیت مربیگری خود را دنبال کرد.

در چنین شرایطی مدیران باشگاه سایپا که سرآسیایی را به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری تیم خود انتخاب کرده‌اند، با مدیران باشگاه مس رفسنجان مذاکراتی داشته‌اند و در نظر دارند رضایت این باشگاه لیگ برتری و الهامی را جلب کنند.

مجتبی سرآسیایی

با این وجود به نظر می‌رسد دو باشگاه سایپا و مس رفسنجان بر سر جدایی سرآسیایی و حضور او در تیم تهرانی لیگ یک به توافق برسند و به زودی شاهد معرفی رسمی این مربی باتجربه به عنوان سرمربی جدید تیمی باشیم که در گذشته سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، اما چند سالی است پشت خط بازگشت به سطح اول فوتبال ایران را مانده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار