فکری: به داور حق می‌دهم در شادی پرسپولیس باشد!

محمود فکری می‌گوید اشکان خورشیدی پرسپولیسی است اما امیدوار است سوت عادلانه‌ای برای این مسابقه بزند.

به گزارش جهان مانا ، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس بیان کرد: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها شرایط خوبی دارند. بچه‌ها انگیزه لازم را برای این بازی دارند و امیدوارم فردا بهترین کیفیتشان را ارائه دهند و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به هدفمان برسیم. با تیم بزرگی بازی داریم. پرسپولیس مربی و بازیکنان بسیار خوب و توانمندی دارد و امیدارم بازی زیبایی شود و آنهایی که در استادیوم هستند یا از صفحه تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند شاهد یک بازی خوب و زیبا باشند و لذت ببرند.

او در مورد اینکه آیا نتایج نامطلوب پرسپولیس کار را برای هوادار سخت خواهد کرد یا نه، ادامه داد: مطمئنا همینطور است. بازی کردن با تیم‌های بزرگ سختی‌های خودش را دارد. اینکه پرسپولیس در آسیا نتوانست نتیجه بگیرد و در جدول با رقیبانش فاصله دارد، باعث می‌شود فقط برای سه امتیاز به زمین بیاید و شاید تلاش‌شان سخت‌تر هم باشد اما امیدوارم بچه‌ها نتیجه بگیرد.

سرمربی هوادار در خصوص حساسیت بازی باتوجه به نزدیکی دربی پایتخت گفت: فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی را در این بازی به وجود بیاورد. شاید برای پرسپولیس بازی بعدی مهمتر باشد و  بازیکنان پرسپولیس حواسشان جمع تر باشد که کارت نگیرند و در ادامه با سه امتیاز به استقبال دربی بروند. در کل فکر نمی‌کنم حساسیت بازی را زیاد داشته کند.

او درباره کسب نتایج مطلوب هوادار در سه فصل اخیر مقابل پرسپولیس بیان کرد: فکر نمی‌کنم آمار خیلی مشکل ساز باشد. هر بازی شرایط خودش را دارد و شاید در آن شرایط نتوانستند امتیاز بگیرند. با این حال امیدواریم این آمار به روحیه و اعتماد به نفس تیم کمک کند تا بازی بهتری ارائه دهند تا با امتیاز از بازی خارج شویم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود اشکان خورشیدی، داور بازی علاقه رنگی به پرسپولیس دارد گفت: به هر حال تو فوتبال دنیا همه افراد می‌توانند طرفدار تیم‌های بزرگ باشند. در ایران هم همه کسایی که در مجموعه فوتبال هستند از بچگی که به فوتبال علاقه داشتند مطمئناً طرفدار یکی از دوتا تیم بزرگ پایتخت می‌توانند باشند. حالا شرایط زندگی‌شان طوری پیش میر‌ود که این شخص شاید روزی داور بشود و روزی یک مسئولیت دیگری را به دست بیاورد. به هر حال در مورد آقای خورشیدی من هم شنیدم که پرسپولیسی است ولی با توجه به شغلی که الان دارد و مسئولیتی که دارد این حق را به او میدهم هم قبل از بازی و هم بعد از بازی طرفدار تیم پرسپولیس باشد و حتی در شادی‌های‌شان شرکت بکند؛ به هر حال حق همه طرفداران هست ولی با توجه به مسئولیتی که دارد توقع داریم برای بازی فردا قضاوت کاملاً عادلانه‌ای را داشته باشد و سوت ایشان تعیین کننده بازی نباشد. تیم پرسپولیس به اندازه کافی بزرگ هست و بازیکنان بزرگ و کادر فنی بسیار قوی دارد که بتوانند بدون کمک داوری امتیاز کافی را بگیرند. حالا ما هم امیدواریم تو این بازی آقای خورشیدی روز بسیار خوبش باشد و کاملاً عادلانه سوت بزند و نه مشکلی برای ما به وجود بیاید نه مشکلی برای خودش به وجود بیاید و نه مشکلی برای بازی.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه