نورافکن با سپاهان قرارداد جدید امضا کرد

سرپرست مدیرعاملی سپاهان اعلام کرد قرارداد جدید امید نورافکن با این باشگاه امضا شده است.

به گزارش جهان مانا ، امید نورافکن از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت و همچنین عدم ثبت قرارداد خود برای تیمش به میدان نرفته بود اما سرپرست مدیرعاملی سپاهان امشب در گفتگویی اعلام کرد که قرارداد این بازیکن اصلاح شده است.

منوچهر نیکفر عنوان کرد: تقریبا یک ساعت پیش با آقای نورافکن قرارداد امضا کردیم. ایشان مشکل قراردادی داشتند که ثبت نشده بود اما امشب توافق کردیم و قرارداد ایشان در چارچوب همان موارد فدراسیون امضا شد.

او همچنین اعلام کرد: جزئیات این موضوع را منتشر می‌کنیم. امشب توافق کردیم و قرار امضا شد. کارت بازی امید نورافکن صادر می‌شود.

امید نورافکن

نیکفر در پاسخ به اینکه آیا سقف قرارداد باشگاه سپاهان پر نشده بود، اظهار داشت: ما جا داشتیم، چون یکی از نیلسون از تیم خارج شده و آن مبلغ را جا داشتیم.

او درباره احتمال خروج دو مهاجم از سپاهان در نیم فصل گفت: من نمی‌توانم در این زمینه اظهارنظر کنم، چون در سپاهان بحث‌های فنی فقط با سرمربی تیم است و اعضای هیئت مدیره و من حق انتخاب یا خروج بازیکن را نداریم و سرمربی لیست را می‌دهد.

سرپرست مدیرعاملی سپاهان در این باره تاکید کرد: سرمربی طبق روال در نیم فصل به ما لیست می‌دهد و ما طبق درخواست سرمربی اقدام به خروج یا ورود بازیکن می‌کنیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار