چشمی: مجری صدا و سیما باید اخراج شود

روزبه چشمی بازیکن استقلال به انتقاد از گفته‌های مجری صدا و سیما و مسئولان باشگاه پرسپولیس پرداخت.

به گزارش جهان مانا ، در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر خلیج فارس، امروز پرسپولیس و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد و برنده نداشت؛ روزبه چشمی ستاره خط میانی استقلال پس از بازی گفت: از لحاظ فنی بخواهیم صحبت کنیم، تیم سرتری بودیم. در دربی باید از موقعیت استفاده کنیم و در این بازی شرایط به نحوی نیست که ۵ یا ۶ موقعیت به دست بیاید. بازیکنان ما راحت از موقعیت‌ها می‌گذرند و باید می‌بردیم. روی یک اتفاق بچگانه که همه انجام دادیم گل خوردیم ولی گل هم زدیم.

او در اشاره به حضور VAR ادامه داد: ما با VAR هم یک پنالتی طلبکار هستیم و نباید فرار رو به جلو کنند. شک نکنید پنالتی اول، پنالتی بوده و یکی از کارشناس‌ها به برنامه فوتبال برتر پیام داده که در فوتبال روز دنیا، دست کشیدن پنالتی نیست که این قانون را قطعا این آقا از خودش درآورده است. می‌داند من با کی هستم اما به دلیل احترام نامش را نمی‌آورم. اگر کارشناسی می‌کنیم، طرفداری نکنیم. کجای کتاب و کجای فوتبال این قانون نوشته شده است؟ شاید آن پنالتی را می‌گرفت ما برنده بازی بودیم.

روزبه چشمی در واکنش به گفته نکونام برای مصاحبه نکردن با صدا و سیما، توضیح داد: به شخصه خودم و باشگاه سعی بر احترام گذاشتن رفتار کرده‌ایم. این آقا یک ماه قبل یک صحبتی انجام دهد بعد عذرخواهی ساده کند و هیچ برخوردی از طرف صدا و سیما با او نشود، قطعا از او تشویق شده که بعد از دو ماه آمده مزه می‌ریزد و اگر این واقعیت باشد تا زمانی که صدا و سیما این فرد را اخراج نکند چون صدا و سیما برای شخص نیست. نباید طرفدارانه باشد و این سومین بار است که به باشگاه و هواداران ما توهین کرده و تا زمانی که این آقا رسماً معذرت خواهی نکند نمی‌توانیم با صدا و سیما مصاحبه کنیم. الان هم صحبت ما از احترام است.

او ادامه داد: چند سال قبل یک بنده خدایی یک مجری استقلالی با یک جمله کوچک دیگر او را ندیدیم و این آقا اصلا زنده است؟ آقای واعظی محو شد و دیگر حق طرفداری هم ندارد اما این آقا هر ماه می‌آید دوباره حرف می‌زند و این قطعا تشویق شده است.

شماره چهار آبی‌ها درباره شرایط جدول پاسخ داد: بازی‌ها و شرایط به تازگی یکسان می‌شود و با توجه به نوسان بابت بازی‌های آسیایی نمی‌شد به جدول نگاه کرد و هنوز هم مقداری زود است. مهم آخر فصل است اما همه تلاشمان را می‌کنیم و اگر چه کمبود هست و صحبت کرده‌ایم اما بازیکنان ما واقعا با غیرت تلاش می‌کنند و نتایج خوبی گرفتیم.

در آخر هم روزبه چشمی به نقد از رفتار کادرفنی پرسپولیس پرداخت: بحث احترام که پیش می‌آید، ما احترام را دیدیم و یکی از دوستان نباید جلوی ما خوشحالی می‌کرد که کرد. اینکه پیراهن تیمتان را مقابل هواداران ما بگیرید قطعا احترام هست نه شخصیت پس وقتی حرفش را می‌زنید اول بازیکن تیمتان را درست کنید. ما یک بار هم وقتی گل اول را زده‌ایم این کار را نکرده‌ایم ولی کتاب احترام را باز می‌کنند اما چندین دربی هست که بازیکنانشان و مسئولانشان کارهای ناشایستی انجام می‌دهند. امروز هم که افتضاح بود و فوتبال ۹۰ دقیقه است و اگر دیده باشید پرسپولیس نیمه دوم از خط رد نشد و ما مستحق برد قاطعی بودیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه