جدایی حرفه ای محمود فکری از هوادار !

محمود فکری پس از پایان سیزدهمین هفته رقابت های لیگ برتر، بنفش ها را در رتبه سیزدهمی جدول رده بندی تحویل مدیران باشگاه هوادار داد و خداحافظی کرد.

به گزارش جهان مانا ، بنفش پوشان تهرانی پس از رضا عنایتی و ساکت الهامی در ابتدای فصل نیمکت خود را به محمود فکری سپردند. به خیال آن که یک فصل دیگر را بدون تغییر و تا پایان فصل با همان سرمربی به پایان برسانند اما برای نخستین بار در تاریخ پنج ساله باشگاه هوادار در میانه های فصل یک جا به جایی در نیمکت هوادار قرار است رخ بدهد. درست برخلاف حمایت و صبوری مدیران باشگاه هوادار در فصل جاری و فصول گذشته!

محمود فکری در نشست خبری پس و پیش از دیدار هوادار برابر سپاهان ساز جدایی کوک کرد و حمایت های شب بازی مدیرعامل باشگاه هوادار نیز کارساز نشد و در نهایت در یک بازه زمانی دو روزه از آغاز زمزمه‌های جدایی، طرفین بر سر قطع همکاری توافقی به جمع بندی رسیدند و باشگاه هوادار نیز در کنار پیامی صمیمانه از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خود، خبر جدایی را به طور رسمی و زودتر از هر گمانه زنی غیر رسمی دیگری روی خروجی رسانه خود قرار داد.

محمود فکری

رسانه باشگاه تازه تاسیس تهرانی همچنین بلافاصله تیزری جالب توجه را به تدوین رسانده و پوستری را نیز طراحی کردند تا بدین ترتیب هواداری ها خداحافظی خیلی شیکی با سرمربی خود کرده باشند؛ از آن دسته از خداحافظی‌های غیر معمول در فوتبال ایران، بدون حاشیه، صمیمانه و خیلی خیلی حرفه ای!

 

منبع: ورزش3
دیدگاه