قلعه نویی آماده شروع تورنمنت مهم + عکس

امیر قلعه‌نویی فقط چند روز دیگر با تجربه دومین جام ملت‌های دوران حرفه‌ای مربیگری خود فاصله دارد.

به گزارش جهان مانا ، وقتی پس از آشوب‌های جام جهانی 2006 امیر قلعه‌نویی در روزهای سردرگمی فدراسیون فوتبال هدایت تیم ملی را عهده‌دار شد، با وجود نسل بسیار خوبی که در اختیار او قرار داشت، مشخص بود که کار سختی پیش رو دارد. کمی‌ بعدتر در جام ملت‌ها یکبار دیگر قرعه دیدار کلاسیک ایران و کره‌جنوبی را مقابل امیر قلعه‌نویی قرار داد و در روزی که مهدی مهدوی‌کیا ستاره تیم ملی پنالتی خود را از دست داد، قلعه‌نویی در ضربات پنالتی جام را وداع کرد و چندی بعد هم جای خود را در مقدماتی جام جهانی 2010 به علی دایی داد.

 امیر قلعه‌نویی + تیم ملی ایران

پس از 16 سال بار دیگر امیر قلعه‌نویی فرصت حضور روی نیمکت تیم ملی را پیدا کرد. او حالا دیگر آن مربی موفق چند ساله نیست و پشتوانه دو سه دهه مربیگری را پشت سر خود می‌بیند؛ یک مسیر درخشان که با موفقیت‌های زیادی برای او و تیم‌هایش همراه بوده است.

 امیر قلعه‌نویی + تیم ملی ایران

امیر قلعه‌نویی حالا بار دیگر رهبری یکی از تیم‌های قدرتمند تاریخ فوتبال ایران را عهده‌دار شده؛ تیمی که از خط دروازه تا خط هجومی نفرات بسیار آماده و بامهارتی را در اختیار دارد و مجموع آنها می‌توانند رویای قهرمانی چندین دهه‌‌ای فوتبال ایران را رنگ واقعیت ببخشند.

امیر قلعه‌نویی به عنوان نفر اصلی این گروه از شرایط رضایت دارد. 

 امیر قلعه‌نویی + تیم ملی ایران

او امیدوار است تیمش درگیر مشکلات حاشیه‌ای نشود و با حمایت کامل در طول مسابقات وارد رقابت با حریفان شود. او این روزها با وجود ورود به هفتمین دهه زندگی خود بی‌شک استرس و هیجان بالایی دارد و امیدوار است کاری را انجام بدهد که مربیان بزرگ و نامداری در انجام دادن آن ناکام بودند تا ماندگارتر و متمایزتر از سایرین در تاریخ فوتبال ایران از او یاد شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه