اتفاق عجیب برای پرواز تیم ملی گامبیا

سرمربی گامبیا می‌گوید اگر او و بازیکنانش 30 دقیقه دیگر در هواپیما بیشتر می‌ماندند، جنازه آنها به ساحل عاج می‌رسید

به گزارش جهان مانا ، به گزارش رویترز، سرمربی تیم ملی گامبیا و بازیکنانش شرایط بسیار بدی را در پرواز به سوی جام ملت‌های آفریقا، تجربه کردند.

در جریان پرواز تیم ملی فوتبال گامبیا به ساحل عاج برای حضور در جام ملت‌های آفریقا حادثه‌ای کم‌سابقه و عجیب رخ داد. پرواز تیم ملی گامبیا تنها چند دقیقه پس از ترک پایتخت این کشور، مجبور شد دوباره به باند فرودگاه برگردد و فرود بیاید. علت این موضوع اندازه کوچک کابین این هواپیما و تعداد نفرات زیاد حاضر در پرواز فوتبالیست‌های این کشور به ساحل عاج بوده است. در پرواز بازیکنان گامبیا به ساحل عاج، بازیکنان این تیم به دلیل کمبود اکسیژن در هواپیما از هوش رفتند.

تام سنت‌فیت، سرمربی تیم گامبیا که به همراه بازیکنانش در این پرواز حضور داشت، اظهار داشت که او و شاگردانش، مدام از این ترس داشتند که هواپیمای آنها سقوط کند. سرمربی گامبیا دراین‌باره گفت:

کمبود اکسیژن باعث شد تا برخی از بازیکنان ما از هوش بروند. خدمه قبل از برخاستن ما از باند فرودگاه به ما گفتند، مشکلی در تهویه هوا وجود دارد، اما وقتی بلند شدیم همه چیز خوب بود. بعد از چند دقیقه به ناگهان هوا داخل کابین بسیار گرم شد و حس کردیم هوایی برای تنفس نداریم. همه ما به خواب رفتیم و بیهوش شدیم. خلبان متوجه حال اعضای تیم شد و فورا به فرودگاه برگشت. کار او قابل تقدیر است.

خودم و بازیکنان همچنان دچار سردرد هستیم. اینطور به شما بگویم که اگر این پرواز، 30 دقیقه دیگر ادامه داشت، جنازه ما به ساحل عاج می‌رسید. نکته عجیب دیگر هم این بود که ماسک‌های اکسیژن اصلا بیرون نیامدند و ما جان خودمان را مدیون تصمیم خوب کاپیتان این پرواز هستیم.

flight

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار