شادی بزرگ اوسمار ویرا در پرسپولیس + عکس

شادی اوسمار ویرا از برد اول زائد الوصف بود.

به گزارش جهان مانا ، بعد از باخت تلخ در اراک پرسپولیسی ها اوسمار را به مسلخ نبردند چون تیمش خوب و روان کار کرده بود، به اندازه کافی موقعیت ساخته و تنها با یک سوپرگل شکست خورده بود.  

با در نظر گرفتن این واقعیت و البته پنالتی سوخته اراک که آن هم می توانست جزوی از ناملایمتی ها و بدبیاری های بزرگ آن مسابقه باشد همه منتظر مصاف با تراکتور بودند تا ببینند اوسمار چه می کند.  

برخی منتظر باخت دوم بودند تا سر تکنسین برزیلی آوار شوند، برخی دیگر درویش را هدف گرفته و دست شان روی ماشه بود و گروهی هم در ناامیدی پی امید می گشتند تا در دنباله نمایش خوب اراک، تیم از این بازی حساس به لحاظ جدولی و حیثیتی از جهت تاریخی برنده بیرون بیاید.  

پرسپولیس مقابل تراکتور یک نیمه اول موفق داشت و تیم خمس را بی‌زهر و دندان نشان داد. آنها تا دقیقه 60 فوتبال برتری ارائه دادند و این‌بار برخلاف بازی اراک یکی از همان خریدهای پشت پنجره مانده آمد تا اختلاف را ایجاد کند.  

گل دوم با فاصله یک دقیقه پرونده این بازی را بست و تلاش تراکتور در بقیه زمان بازی با وجود برتری‌شان به جایی نرسید تا اوسمار با تیپ سرمربی به یک برد استراتژیک دست یابد. 

بردن مقابل نزدیک‌ترین حریف جدولی و تیمی که در پنج بازی آخر نیم فصلش شکست نخورده بود، با بازیکنان جدید تقویت شده و از یک مربی ثابت شده بهره می‌برد برای اوسمار یک موهبت الهی بود و حالا هر چقدر که بگوییم این تیم همان تیم یحیی است، حتی هرچقدر کوچک او نیز از این پیروزی سهمی برای خود برمی‌دارد.  

تصاویر شادی اوسمار بعد از گل‌های تیمش حکایت از خوشحالی غیر قابل وصف مردی دارد که در تمام یک سال و نیم اخیر در سایه ایستاده بود و در جایگاه یک دستیار یا تمرین دهنده در زمستان سال از شدت انتقادت یخ نمی‌زد و در تابستان از گرمای فشار افکار عمومی نمی‌سوخت.  

اوسمار ویرا

شادی او مثل یک سامبای پنهان شده و جشنی فروخورده بود که باید زمانش رسید تا اینطور بروز و ظهور یابد. شاید بهترین زمان و مکان برای رونمایی از چهره بشاش همین ورزشگاه آزادی و بازی با حریفی قدرتمند بود که شکست دادنش این شادی را می‌طلبید و فقط چند ده هزار هوادار پرسپولیسی را کم داشت تا تبدیل به شبی رویایی برای این برزیلی شود. مردی که شبیه برزیلی‌های توی ذهنمان پرشور و سبزه نیست اما شاید سامبا را به این تیم تقدیم کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار