درویش: نقل و انتقالات پرسپولیس بی سابقه بوده است/ جذب زاهدی هم رایگان بود

مدیرعامل پرسپولیس نقل و انتقالات این تیم را در دوازده سال اخیر بی سابقه دانست.

به گزارش جهان مانا، درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط باشگاه و نقل و انتقالات پرسپولیس گفت که در دوازده سال اخیر این نقل و انتقالات در پرسپولیس بی سابقه بوده است.

وی افزود: شهاب زاهدی نمی خواست بماند و مربی گفت اگر دلش با تیم نیست جدا شود. با جدایی شهاب زاهدی ما ضرر مالی نکردیم و جذب این بازیکن در آغاز فصل برای ما رایگان شد و حتی بیشتر از رایگان.

درویش مدیرعامل پرسپولیس افزود: جمعا به رادوشوویچ 80 میلیارد تومان پول دادیم تا پرونده این بازیکن در فیفا بسته شود.

وی با انتقاد از عملکرد داور در دیدار با تراکتور گفت: کارت زرد بیرانوند را در «گینس» ثبت می‌کنند چون برای اولین‌بار به بازیکن مصدوم اخطار دادند!درویش درباره پیوستن عمری به ملوان گفت: متاسفانه عمری بد اخلاقی کرد. طبق دستورالعملی که سازمان نظام وظیفه عمومی دادند، اعلام شد بازیکنانی که سرباز هستند، می‌توانند تا پایان لیگ در باشگاه‌های خود بمانند. البته به جز سرلک که سنش گذشته بود و باید تا 30 شهریور به سربازی می‌رفت, متاسفانه یک بداخلاقی از سوی یکی از بازیکنان ما صورت گرفت.

وی افزود: بازیکنی که سال‌ها در پرسپولیس بوده، بدون اینکه چیزی به ما بگوید رفت و تیم خود را تغییر داد. به همین جهت از او شکایت کردیم.

درویش درباره شرایط پورعلی گنجی گفت: با پورعلی‌گنجی درباره تمدید قرارداد صحبت کردم، او به سفر رفته بود و قرار شد وقتی برمی‌گردد، در باشگاه حضور پیدا کند تا قراردادش را تمدید کنیم.

 

منبع: فارس
دیدگاه