توهین نژادپرستانه فرانچسکو آچربی/ مدافع اینتر 10 جلسه محروم می شود؟

اگر اثبات شود که مدافع اینتر به مدافع ناپولی توهین نژادپرستانه کرده، محرومیت سنگینی انتظار او را خواهد کشید، شاید تا 10 جلسه!

به گزارش جهان مانا، اسکای ایتالیا، ژوان ژسوس، مدافع ناپولی فاش کرد که فرانچسکو آچربی، مدافع اینتر، در جریان دیدار اخیر بین دو تیم، به او توهین نژادپرستانه کرده است. ژسوس در این بازی همچنین زننده گل تساوی بخش ناپولی بود که به روند پیروزی های متوالی اینتر خاتمه بخشید. 

 

ژسوس پس از این بازی در مصاحبه با DAZN فاش کرد که آچربی در نیمه دوم به او توهین نژادپرستانه کرده و داور نیز یادداشت‌هایی در این باره برداشته است.

آچربی که آدم خوبی است اما حرف های قشنگی نزد. او کمی از حد و حدود فراتر رفت اما عذرخواهی کرد چون فهمید که زیاده روی کرده است. این چیزهایی است که در زمین رخ می دهد و باید همانجا بماند.

بعدا ویدئویی از این حادثه منتشر شد که در آن ژسوس در حال صحبت با داور دیده می شود و او، آچربی را به استفاده مستقیم از توهین نژادپرستانه متهم می کند. این حادثه درست بعد از درگیری جزئی ژسوس با این بازیکن ایتالیایی در دقیقه 59 رخ داد. سپس داور آچربی را صدا می زند و پس از رد و بدل شدن کلماتی، تنش بین این دو فروکش می کند. داور توهین گزارش شده توسط بازیکن ناپولی را نشنید و پس از پایان بازی هیچ اقدامی علیه آچربی انجام نداد.

اگر اثبات شود که فرانچسکو آچربی، ژوان ژسوس را مورد توهین نژادپرستانه قرار داده، مدافع باتجربه اینتر باید انتظار یک محرومیت سنگین را داشته باشد، محرومیتی که می تواند حتی به 10 جلسه برسد. 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار