هافبک استقلال با بغض مصاحبه را تمام کرد

امید حامدی‌فر هافبک تیم فوتبال استقلال در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی مقابل خبرنگاران ایستاد ولی خیلی زود منصرف شد.

به گزارش جهان مانا ، امید حامدی‌فر یکی از تعویض‌های جواد نکونام برای تغییر جریان مسابقه در مصاف با مس رفسنجان بود. او در دقیقه 83 به جای جلال الدین ماشاریپوف وارد زمین شد ولی در کنار جعفر سلمانی و آرمان رمضانی که سه نیروی تازه نفس کادر فنی استقلال برای تغییر روند بازی بودند، نتوانست کار خاصی انجام بدهد.

حامدی‌فر در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی مقابل خبرنگاران ایستاد تا به سوالات آنها درباره بازی پاسخ بدهد. او که به شدت از تساوی 2 بر 2 و از دست رفتن 2 امتیاز سرنوشت‌ساز درخانه ناراحت بود، اینطور حرف هایش را آغاز کرد:« والا چی بگم دیگه... خیلی ناراحتیم از این مساوی.» 

حامدی‌فر سپس در حالی که به نظر بغض گلویش را می‌فشرد، با گفتن این جمله که " چیزی نیست دیگه"، از مقابل میکروفون‌هایی که جلوی او گرفته شده بود، دور شد و به سمت اتوبوس استقلال رفت.

استقلال با این تساوی همچنان صدرنشین جدول رده بندی است، اما در صورتی که پرسپولیس روز آینده برنده مسابقه برابر گل گهر شود، اختلافش با آبی پوشان به یک امتیاز می‌رسد. از سوی دیگر تراکتور و سپاهان هم فرصت کم کردن فاصله خود را با استقلال دارند و در این بین سپاهان هم می‌تواند با پیروزی در بازی معوقه و البته پیروزی در آبادان به 2 امتیازی استقلال برسد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار