صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!

امیرحسین صادقی درباره شرایط کنونی استقلال صحبت کرد.

به گزارش جهان مانا ، امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال که از نزدیک شاهد تماشای بازی آبی پوشان مقابل شمس آذر قزوین بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: بعد از چند وقت دوری دوباره استادیوم آزادی را دیدم و خیلی خوشحال هستم. با این سکوهای پایین کمردرد گرفتیم و تمام ستون فقراتمان درد گرفت. به هواداران هم تبریک می‌گویم. ما ۶ بازی تا قهرمانی داریم که فینال هستند و خود آقای نکونام هم گفتند. امیدوار هستم بین باشگاه و بچه‌ها اتحاد باشد و این چند بازی هم بگذرد. دوز از دسترس نیست و می‌توانیم قهرمان باشیم تا با هواداران اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: قشنگی فوتبال ایران به کورس قهرمانی است که حالا پرسپولیس دنبال استقلال است. امیدوار هستم اتفاقات خوبی بیفتد و مطمئن هستم اگر کمیته داوران و اشخاصی که باشگاه را اذیت می‌کنند، کمک کنند، اتفاقات قشنگ‌تری هم می‌افتد. آنها فشار می‌گذارند و خودتان دیدید که دست پیش می‌گیرند تا پس نیفتند.

صادقی خاطرنشان کرد: من مانند مدیرعامل پرسپولیس بلد نیستم که بگویم این‌ها نمی‌خواهند ما قهرمان شویم و خسته هم نمی‌شوند. وزیر جدید آمده و از این حرف‌ها نزنند. زشت است که باشگاه به این بزرگی با این هواداران خوب و با انسجام، مدیرش بگوید  نمی‌خواهند ما قهرمان  شویم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه