دیدار درویش با شهردار منطقه ۵

رضا درویش با شهردار منطقه 5 دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش جهان مانا ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مدیر مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و‌ مدیر آکادمی امروز (یک‌شنبه) با شهردار منطقه ۵ دیدار داشتند و در مورد همکاری‌ها و حمایت‌ها برای اجرای طرح‌های توسعه فوتبال و پرورش استعدادها گفتگو کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش امروز به اتفاق محسن خلیلی و محسن نانوایی به شهرداری منطقه پنج رفتند و با شهردار این منطقه، داوود گودرزی دیدار و گفتگو داشتند.

این نشست، نظر به این که شهرداری منطقه ۵ توجه ویژه‌ای به مسایل اجتماعی و توسعه فعالیت‌ها در امر آموزش و پرورش توانمندی‌ها به ویژه در حوزه نسل نوجوان و جوان دارد، بسیار مثبت ارزیابی شد.

مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و آکادمی فوتبال باشگاه به عنوان پایگاه اصلی و انحصاری پرسپولیس در حوزه توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش آن‌ها در این منطقه قرار دارد که از سال گذشته فعالیت نخستین مدرسه فوتبال رسمی باشگاه نیز در آن آغاز شد.

در نشست امروز درباره مشکلات و نیازهای تجهیزاتی این مجموعه ورزشی برای افزایش ظرفیت و توسعه فعالیت‌های آن تبادل نظر شد و شهردار منطقه برای رفع پاره‌ای از مشکلات موجود قول همه گونه همکاری داد.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار