با شکست 2 بر صفر هوادار؛

پرسپولیس صدرنشین شد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری بدون حضور تماشاگران از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل میزبانش هوادار به برتری دست پیدا کرد و صدرنشین جدول شد.

به گزارش جهان مانا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم هوادار در ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه با دو گل به سود شاگردان اوسمار به پایان رسید.

پرسپولیس در نیمه نخست این مسابقه آغاز خوبی داشت و توانست در دقیقه ۱۴ با حرکت خوب امید عالیشاه و پاس گل او و ضربه تمام کننده عیسی آل کثیر از حریف پیش بیفتد. پرسپولیس در نیمه اول موفعیت‌های بسیار زیادی داشت که یکی پس از دیگری از دست رفتند تا سرخ‌ها با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم، اما بازی شرایط متفاوتی پیدا کرد و هوادار که با یک گل عقب بود برای به تساوی کشاندن بازی تلاش می‌کرد، اما پرسپولیس هم با نمایش خوب بیرانوند مقابل حملات آنها مقاومت کرد تا در نهایت روی حرکت فوق‌العاده ترابی و پاس گل دانیال اسماعیلی‌فر و دبل عیسی آل کثیر به گل دوم رسید و خیال خود را از پیروزی راحت کرد.

پرسپولیس با این نتیجه دو امتیاز از استقلال پیش افتاد و با ۵۹ امتیاز به صدر جدول صعود کرد. هوادار هم با ۲۹ امتیاز در مکان یازدهم است. 

ورزشگاه دستگردی/ بدون تماشاگر

ترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی (۴۱-آرشا شکوری)، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، امین پورعلی، مهدی گودرزی (۴۶-ادریس رحمانی)، امین قاسمی نژاد (۷۷-امیرحسین بهادر)، محسن سفیدچغایی، بابک مرادی (۸۳-مهدی عبدی)، داریوش شجاعیان (۷۷-فرهاد زاوشی)، محمد عباسی و کریم اسلامی

سرمربی هوادار: مسعود شجاعی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر (۹۰-ابوالفضل بابایی)، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون ارونوف (۷۸-سعید صادقی)، مهدی ترابی (۸۸-محمد خدابنده لو)، امید عالیشاه (۷۸- وحید امیری)، عیسی آلکثیر (۸۸-وحدت حنانوف)

سرمربی: اوسمار ویرا 

شرح گل‌ها:

هوادار صفر- پرسپولیس یک (دقیقه ۱۴: عیسی آل کثیر): یک حرکت ترکیبی خوب از ترابی در وسط زمین و نفوذ او با پاسش به امید عالیشاه همراه شد و امید توپ را در دهانه دروازه به عیسی آل‌کثیر رساند و او دروازه را باز کرد.

هوادار صفر-پرسپولیس دو (دقیقه ۷۳: عیسی آل‌کثیر): با حرکت عالی مهدی ترابی توپ در سمت راست به دانیال اسماعیلی فر رسید و او توپ را به محوطه فرستاد تا عیسی کار را تمام کند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار