برومند : استقلال همین الان قهرمان است

پرویز برومند دروازه‌بان سابق تیم استقلال اعتقاد دارد تیم محبوبش همین الان هم به مقام قهرمانی لیگ رسیده است.

به گزارش جهان مانا ، پرویز برومند سنگربان پیشین استقلال در خصوص بازی فردای تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: شرایط فولاد در جدول بازی را سخت‌تر کرده و استقلال دیدار آسانی مقابل فولاد ندارد اما به هر حال تیم ما برای قهرمانی به برد در این بازی نیاز دارد و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به برتری برسیم.

برومند در خصوص اظهارات رضا درویش علیه هاشمی‌نسب گفت: من برای درویش احترام قائلم اما کسی که این حرف‌ها را در مورد هاشمی‌نسب زده احتمالا خودش مشکل دارد که با این چیزها آشنا است. هاشمی‌نسب آدم کار درستی است و نمی‌توان به او ایراد گرفت.

وی با حمایت از دروازه‌بان‌های استقلال گفت:در بازی با تراکتور خالد آبادی عملکرد خیلی خوبی داشت و در بقیه بازی‌ها هم حسینی روند رو به رشد خود را ادامه داده است. من از هر دو دروازه‌بان‌های استقلال ممنونم و مطمئنم حسینی با این روندی که در پیش گرفته به سنگربان اول تیم ملی تبدیل می‌شود.

برومند در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ اعلام کرد: خیلی دوست دارم استقلال قهرمان شود. البته به نظر من با توجه به بضاعتی که استقلال در لیگ داشته، همین الان هم بچه‌ها جان فشانی کرده و قهرمان هستند و ما به دلیل صدر نشینی در شرایط سخت آن‌ها را الان هم قهرمان می‌دانیم و برای ما چیزی از یک قهرمان کم تر ندارند.

 

دیدگاه
  • ناشناس

    اینوبگیرن،ببرن بالا.اگه قهرمان هستن