در پرونده فساد فدراسیون فوتبال؛ با باشگاه مختلف هم برخورد کند!

اتفاقات رخ داده در فوتبال کرمان و تخلفات رخ داده آنقدر واضح و مبرهن است که مهدی تاج به صراحت درباره آن اظهار نظر کرده است.

به گزارش جهان مانا ، دو مدیر فدراسیون فوتبال از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند و این به خاطر تخلفاتی است که در یک باشگاه لیگ برتری در کرمان رخ داده.

البته مهدی تاج گفته این پرونده باز است و در صورتی که تخلفات صورت گرفته اثبات نشود باید آبروی افرادی که اکنون از سمت خود کنار رفته اند بازیابی شود. از آنجایی که این پرونده ماه‌ها و حتی یکی دو سالی است از سوی دادگاهی در کرمان بررسی می‌شود و پیش از احضار این افراد، افراد مطلع در باشگاه ماه‌ها بازداشت شده بودند، پیش‌بینی می‌شود، تخلفات اثبات شده و به زودی آرای آن صادر می‌شود.

آنطور که مهدی تاج گفته است در این پرونده باشگاه مد نظر به مدیران فدراسیون فوتبال و همچنین رسانه سکه بهار آزادی اهداء کرده است.

اهدای سکه به رسانه به بهانه حمایت از یک تیم شاید قابل توجیه باشد که البته این موضوع هم در کشور ما غیرمتعارف است اما سوال مهم اینجاست باشگاه به چه بهانه‌ای باید به مدیر فدراسیون فوتبال سکه بهار آزادی اهدا کند؟ این حتما برای بهره‌وری از سوی فدراسیون فوتبال بوده است. به این خاطر که فدراسیون فوتبال مجری برگزاری مسابقات است.

باشگاه مورد اشاره کمیته داوران و کمیته مسابقات را نشانه گرفته بود! دو کمیته مهم در فدراسیون فوتبال و حالا انتظار از فدراسیون فوتبال این است در صورت اثبات تخلف با باشگاه مربوطه هم برخورد کنند. گناه باشگاه خاطی از گناه مدیران فدراسیون فوتبال کمتر نیست.

 

دیدگاه