درویش: بازیکنان ما از تعصب پرسپولیسی بهره بردند

مدیرعامل پرسپولیس بعد از پایان دیدار تیمش با استقلال خوزستان که با نتیجه 3 بر 4 به نفع پرسپولیس تمام شد، گفت: خدا را شکر که بازیکنان از تعصب پرسپولیسی خود بهره بردند و توانستند برنده شوند.

به گزارش جهان مانا، درویش افزود: این بازی نشان داد بازیکنان بزرگ ما می‌توانند هر نتیجه‌ای را تغییر بدهند. خدا را شکر پیروزی محقق شد و مبارک هواداران باشد.

وی درمورد اینکه پس از پایان نیمه اول تصور می‌کرد پرسپولیس برنده بازی شود، گفت: می‌دانستم بچه‌ها توانش را دارند. قابل پیش‌بینی نبود که 3 گل بخوریم و نباید هم این اتفاق می‌افتاد اما بازیکنان ما شایستگی زیاد خود را نشان دادند. خدا را شکر از تعصب پرسپولیسی خود بهره بردند و توانستند برنده شوند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه با توجه به صدرنشین شدن این تیم آیا تصور می‌کند سرخ‌پوشان بتوانند به قهرمانی برسند، توضیح داد: قبل از بازی گفتم 3 فینال داریم. هفته بیست و دوم هم گفتم 9-8 فینال داریم و اگر بازی‌های خود را ببریم، قهرمان می‌شویم. قبل از بازی امروز هم گفتم اگر در دیدارهای خود برنده شویم، قهرمان خواهیم شد و ان‌شا‌ءالله با کمک خدا این قهرمانی محقق می‌شود.

 

دیدگاه