اعتراض رضا درویش به رای دادگاه که رضا جباری را تبرئه کرد

در حالی که شکایت رضا درویش از رضا جباری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در دادگاه رد شده، مدیرعامل سرخ‌ها به این رای اعتراض کرده است.

به گزارش جهان مانا، مدتی پیش رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس علیه رضا جباری پیشکسوت این باشگاه در دادسرای فرهنگ و رسانه با ادعای توهین به «اشخاص عادی» و «نشر اکاذیب» شکایتی را به ثبت رساند.

این شکایت پس از آن صورت گرفت که پیشکسوت محبوب سرخ‌ها در استوری‌های اینستاگرامی خود انتقاداتی را به شیوه مدیریت باشگاه وارد دانسته بود.

با این حال همان‌طور که پیش از این در اعتمادآنلاین خبر داده بودیم جلسه دادگاه بدون حضور رضا درویش و وکیل باشگاه پرسپولیس برگزار شد و پرونده نیز به شورای حل اختلاف فرستاده شد.

حال طبق سندی که به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگار «اعتمادآنلاین» قرار گرفته مشخص شده که دادگاه شکایت رضا درویش را وارد ندانسته و برای رضا جباری قرار منع تعقیب صادر شده است.

در حکم دادگاه آمده طبق منشور حقوق شهروندی هر شهروندی از حق آزادی بیان برخوردار است و شهروندان حق دارند نظرات و اطلاعات راجع به موضوعات مختلف را با استفاده از وسایل ارتباطی، آزادانه جست‌وجو، دریافت و منتشر کنند.

 

دیدگاه