مدیرعامل سپاهان: برای تبریک به پرسپولیس هنوز دیر نشده اگر لازم باشد این کار را می کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان که قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک نگفته، می گوید: هنوز برای تبریک گفتن به پرسپولیس دیر نیست! مهدی آذربایجانی در حالی این طور می گوید که به تیم خیبر خرم آباد بابت راه یافتنش به لیگ برتر، تبریک گفت!

به گزارش جهان مانا، وی درباره علت عدم تبریک باشگاه سپاهان به پرسپولیس گفت: من شخصا به دنبال حل و فصل مسائل از نظر اخلاقی هستم. بعضی اوقات برخی حرکات ممکن است باعث حاشیه شود. ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که همه حرکات رفتارمان به پیوند و الفت بیشتر ختم شود و خدایی نکرده باعث تشدید شکاف‌ها نشود. همانطور که می‌دانید حساسیت‌هایی روی این مباحث هست و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بهبوددهنده روابط باشیم و کاری نکنیم که مسائل و مشکلات و شکاف‌ها بیشتر شود. در حال بررسی هستیم که ببینیم در این موضوع، چطور باید عمل کنیم. همانطور که گفتم هنوز دیر نشده و اگر لازم باشد، این کار را می‌کنیم.

 اهم اظهارات آذربایجانی مدیرعامل سپاهان با ورزش سه را درباره برنامه این باشگاه برای نقل و انتقالات و اهداف پیش‌روی سپاهان می خوانید:

  • آقای مورایس از بعضی اتفاقاتی که همه ما دلخور هستیم، دلخور است و این دلخوری را به ما هم منتقل کرده است، اما معنایش این نیست که قصد رفتن داشته باشد. اتفاقا آقای مورایس خیلی محکم کارش را انجام می‌دهد و امروز عصر هم تمرین داریم و برای بازی با گل‌گهر آماده می‌شویم.
  • بازار نقل و انتقالات قواعد خودش را دارد و باشگاه بزرگ سپاهان هم چارچوب‌های خودش را دارد. قطعا برای اینکه بتوانیم به قول‌مان به هواداران عمل کنیم و تیم خوبی برای فصل آینده داشته باشیم، نگاهی به نقل و انتقالات داریم و تلاش خواهیم کرد که نقاط قوت تیم‌مان را بیش از پیش تقویت کنیم و نقاظ ضعف‌مان را هم برطرف کنیم. ما وارد بازی‌های کاذب رقابت که ممکن است برایمان ایجاد شود، نمی‌شویم اما به صورت محکم و قوی رصد می‌کنیم. انشالله نقاط ضعفی که باید در این فصل برطرف کنیم، برطرف خواهیم کرد.
  • ما قدر بازیکنان خوب‌مان را می‌دانیم و آنها هم نام بزرگ باشگاه سپاهان را مدنظر خودشان دارند و افتخار هر بازیکنی است که در باشگاه سپاهان بتواند دوره‌ای را بازی کند. برنامه ما این است که بازیکنانی را که بر اساس نظر سرمربی و جریان فنی تیم باید حفظ شوند، حفظ کنیم. مذاکرات‌مان را با این بازیکنان آغاز گردیم و قطعا قراردادشان با یک رقم منطقی تمدید خواهد شد. همچنین ما به صورت دقیق بازیکنان داخلی را زیرنظر داریم تا اگر نیاز بود تیم در پستی هم تقویت شود، مهره‌های مدنظرمان را جذب کنیم.
  • ما با هیات مدیره کاملا هماهنگ هستیم. هیئت مدیره سیاست‌گذاری می‌کند و من اجرا می‌کنم. البته برخی از تصمیمات به مدیرعامل محول می‌شود و برخی در سطح هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌شود و برخی مسائل هم در سطح بالاتری اتخاذ می‌شود، اما وقتی تصمیمی گرفته شد، همه مجموعه باشگاه از آن تصمیم حمایت می‌کنند و پای آن می‌ایستند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار