شرط ستاره خارجی برای ماندن در استقلال

مهاجم آرژانتینی استقلال با وجود داشتن قرارداد برای فصل آینده اما باید با مسئولان باشگاهش به توافق مالی برسد.

 به گزارش جهان مانا ، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی و تاثیرگذار استقلال که از نیم فصل لیگ بیست و سوم به جمع شاگردان جواد نکونام ملحق شد، یکی از بازیکنانی است که برای فصل جدید هم با آبی‌ها قرارداد دارد.

بلانکو در زمان ورود به استقلال قرارداد 2 ساله را با این باشگاه امضا کرد، اما در این قرارداد قید شده که برای فصل دوم باید با باشگاه به توافق مالی برسد.

 در سایت ترانسفرمارکت به صراحت قید شده که بلانکو یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.

برخی صفحات مجازی شایعاتی پیرامون ترک استقلال توسط این مهاجم آرژانتینی منتشر کردند اما پیگیری های صورت گرفته نشان می‌دهد که بلانکو یک فصل دیگر قرارداد دارد و برای جدایی از جمع آبی‌ها باید رضایت مسئولان باشگاه را جلب کند.

با توجه به نمایش‌های خوب مهاجم آرژانتینی برای استقلال، مسئولان باشگاه هم مایل به ادامه همکاری با گوستاوو بلانکو هستند و به همین خاطر قرار است به زودی جلسه‌ای را با او ترتیب بدهند.

استقلالی‌ها با بلانکو که این روزها برای استراحت به کشورش رفته به صورت مجازی نیز در ارتباط هستند و بعید است توافق مالی او با باشگاه مسئله خاصی باشد و به زودی انجام خواهد شد.

قرارداد فصل آینده بلانکو با باشگاه استقلال در سایت ترانسفر مارکت هم ثبت شده و اگر مسئله خاصی پیش نیاید، این مهاجم آرژانتینی در لیگ بیست و چهارم هم در استقلال به کارش ادامه خواهد داد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه