تصمیم نهایی پرسپولیس برای تمدید با اوسمار!

عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس می‌گوید روز جمعه آخرین فرصت برای پاسخ اوسمار به این باشگاه خواهد بود.

به گزارش جهان مانا ، در حالی که قرار بود روز سه‌شنبه تکلیف اوسمار روشن شود،  پیمان حدادی می‌گوید او دوباره از پرسپولیس تا پایان هفته زمان خواسته است.

حدادی گفت: هفته گذشته آقای درویش صحبتی تلفنی با آقای اوسمار داشتند و ما تا امروز به ایشان فرصت دادیم اما چون قرار بود با همسرش مشورت کند و یک سفری با همسرش برود، ما تا آخر هفته این فرصت را تمدید کردیم.

او درباره احتمال تمدید قرارداد توضیح داد: شخص ایشان خیلی تمایل دارند در پرسپولیس باشند و ما درباره تمدید و مبلغ قرارداد به توافق رسیدیم. ما حتی گفتیم منزل جدیدی برایشان در نظر بگیریم. از دید ما درمان ایشان در ایران میسر است اما همسر و دختر ایشان تصمیم خواهند گرفت.

وی افزود: ما تا جمعه منتظر خواهیم ماند و به هر دلیلی اگر امکان همکاری وجود نداشته باشد، ما از شنبه به سراغ مذاکره با سایر گزینه‌ها خواهیم رفت.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس با تکذیب شروط اوسمار عنوان کرد: این را هم نباید فراموش کنیم باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگی است و با احترام به تمام افراد و نام‌ها، هیچکس نمی‌تواند برای ما شرط بگذارد و ما برای دیگران شرط و شروط خواهیم گذاشت و بر اساس استراتژی پیش خواهیم رفت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه