بوفون: ایتالیا را در یورو 2024 دست کم گرفته‌اید

جانلوئیجی بوفون، مدیر ایتالیا، می‌گوید که برخلاف نظرات، تیم ملی ایتالیا در یورو 2024 دست کم گرفته شده است.

به گزارش جهان مانا ، جانلوئیجی بوفون امروز همراه جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، به میزبانی کاسا آتزوری در یک نشست خبری شرکت کرد.

بازیکنان ایتالیا عصر دوشنبه وارد آلمان شدند و دیروز در حضور نزدیک به 5 هزار نفر تمرین کردند. این اولین تورنمنت ملی مهم بوفون به عنوان مدیر تیم ملی ایتالیا خواهد بود، بنابراین از او در مورد احساساتش قبل از اولین بازی ایتالیا مقابل آلبانی در روز شنبه سوال شد.

بوفون در ابتدا گفت: "در مورد احساساتم و اینکه چگونه در نقشی متفاوت آماده به کار شوم، کنجکاو بودم. می‌توانم بگویم که احساس من دقیقاً یکسان است. سطح آدرنالین و توجه نسبت به روزهای اول افزایش یافته است. می‌خواهم سهم کوچکم را اجرا کنم و همه ما امیدواریم کارهای خوبی انجام دهیم.

من فکر می‌کنم این تیم احتمالا دست کم گرفته شده است. ایتالیایی فعلی بسیار رقابتی است و سطح انرژی این بچه‌ها قابل توجه است. من این را بیشتر از همه دوست دارم: احساس تعلق، یک نگرش عالی، تواضع و همینطور سخت کوشی زیادی در تیم وجود دارد. علاوه بر این، چهار، پنج یا شش بازیکن در سطح عالی وجود دارند، بنابراین ما افراد مناسب را برای یک رقابت خوب داریم."

ایتالیا در اولین بازی‌اش در یورو 2024 روز شنبه 15 ژوئن برابر آلبانی بازی خواهد کرد. دومین بازی مرحله گروهی با اسپانیا در 20 ژوئن و بازی سوم با کرواسی در روز دوشنبه 24 ژوئن برگزار می‌شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه