ابوالفضل جلالی: قهرمانی دست خودمان بود

ابوالفضل جلالی مصاحبه جدیدی انجام داده است.

به گزارش جهان مانا ، ابوالفضل جلالی تاکید کرد قهرمانی دست استقلال بود.

 

ابوالفضل جلالی در جدیدترین مصاحبه خود گفت:

بازیکنان استقلال برای قهرمانی خیلی جنگیدند. تنها مشکل ما بازی با نساجی بود چون قهرمانی دست خودمان بود. ما اگر آن بازی را می بردیم قهرمان می شدیم. من از خودم شروع می کنم اما به نظرم در بازی با نساجی، هیچ کدام از بازیکنان برای بردن به زمین نرفتند و شور و هیجان بردن را نداشتند و واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاده بود. انگار تیم خسته بود ولی بازیکنان  هم کم نگذاشتند. در هر حال بعضی وقتها نمی شود. من خودم هم همینطور بودم. من در نیمه اول خودم موقعیت داشتم و نزدم و بلانکو به تیر زد و پیمان بابایی هم موقعیت جدی داشت و شوت زد ولی نشد آن چیزی که می خواستیم. تیم جمع و جور شد بعد از آن تساوی دو بازی را بردیم و تا دقیقه ۸۴ بازی هم قهرمان بودیم اما در نهایت پرسپولیس قهرمان شد. به پرسپولیس هم به خاطر قهرمانی اش در لیگ برتر هم تبریک میگویم.

 

ابوالفضل جلالی ادامه داد:

من به بچه های تیم استقلال که سه سال کنار آنها بودم افتخار می کنم. به خاطر قانون سقف بازیکنان قراردادهایشان را کم کردند و مرام و معرفت به خرج دادند تا چند بازیکن مثل بلانکو و مهری و امیدحامدی فر و چند بازیکن دیگر قراردادشان ثبت شود. مدیریت هم با بازیکنان صحبت کرد و ما کم کردیم. تنها هدف بازیکنان قهرمانی بود.

 

مدافع چپ استقلال افزود.

استقلال فصل پیش سه سال بچه ها کنار هم بودند و بچه ها همدل بودند. به قهرمانی فکر می کردیم. به خاطر سالهای قبل مشکلات مالی داشتیم و اول فصل وقتی رفتیم هنوز از سال قبل پول نگرفته بودیم. با همه وجود جنگیدیم ولی متاسفانه نشد. وقتی موفقیت پیش می آید که کادر فنی با مدیریت متحد باشد اما این اتحاد اتفاق نیفتاد. وقتی مدیرعامل برکنار شد سوال ما این بود که قرار است چه اتفاقی بیفتد. من ماشینم را به دلیل مسایل مالی فروختم اما گله ای نکردم اما به خاطر هواداران جنگیدیم!

 

دیدگاه