دیرعامل سابق مس رفسنجان: از همه می‌خواهم که به درستی من را قضاوت کنند!

مدیرعامل پیشین مس رفسنجان که حالا جنجالی‌ترین باشگاه ایران است، کنفرانس خبری برگزار کرد.

به گزارش جهان مانا ، مجید زین‌الدینی، مدیرعامل پیشین مس رفسنجان روزگذشته در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران رفسنجانی، گفت‌و‌گو کرد. پس از طرح کردن صحبت‌هایی که طی روزهای اخیر بارها در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است، زین‌الدینی در بخش پایانی این کنفرانس گفت:

یک مدیرعامل در باشگاه هزار و یک مشکل دارد. باشگاهی مثل مس رفسنجان، از اول زیرساخت نداشت و ما هم مشکل داشتیم. من قضاوت را بر عهده مردم رفسنجان می گذارم.

 

مدیرعامل پیشین مس رفسنجان، تصریح کرد:

هیچ وقت بودجه و هزینه ما سر به سر نبوده است و هزینه ها همیشه بیشتر از بودجه بوده است. اگر هم اشتباهی از من سر زده در این چند سال، از همه مردم رفسنجان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم خداوند ما را ببخشد. از همه می‌خواهم آدم‌ها را درست قضاوت کنیم و بر اساس جایگاهشان قضاوت کنیم.

 

وی در پایان افزود:

برای مدیرعامل فعلی و من و قبلی هم هیچ منفعتی نبوده است. چه از کسانی که منتقد تند بی‌منطق هستند و چه کسانی که منتقد منصف هستند، می خواهم به درستی قضاوت کنند. تهمت زدن به این و آن باعث می شود کار باشگاه مس رفسنجان به درستی انجام نشود. همه قضاوت هایی که می شود به مدیران شرکت مس برمی‌گردد و ممکن است به نفع تیم‌های ورزشی مس رفسنجان نباشد 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار