کاپیتان تیم گل‌محمدی در فولاد ادامه می‌دهد

ساسان انصاری، ستاره فصل قبل فولاد، در فصل بعد نیز با قرمزهای اهوازی قرارداد دارد.

به گزارش جهان مانا ، فولاد خوزستان پس از گذراندن یک فصل کابوس‌وار، در لحظات پایانی لیگ بیست ‌سوم و با گل ساسان انصاری در لیگ برتر ماندنی شد. روز‌ گذشته اعلام شد که یحیی گل‌محمدی، پرافتخارترین مربی ایران، به عنوان سرمربی قرمزهای اهواز انتخاب شده و او به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آتی است.

ساسان انصاری، کاپیتان فولاد که از محبوبیت زیادی نزد هوادارن فولاد برخوردار است و رکورد بیشترین بازی برای این تیم را در تاریخ لیگ برتر دارد، فصل قبل با پنج گل و شش پاس گل تاثیرگذاری مستقیم روی بیش از پنجاه درصد گل‌های فولاد داشت.

او ستاره تیمش در بدترین شرایط فولاد بود و گل بقای خوزستانی‌ها را در قائمشهر به ثمر رساند. انصاری برای فصل آینده با این تیم قرارداد دارد و قطعا به عنوان کاپیتان می‌تواند یک وزنه سنگین برای فولاد گل محمدی باشد.

ساسان سابقه همکاری با حسین فرکی، جواد نکونام، دراگان اسکوچیچ، مجید جلالی، نعیم سعداوی، عبدالله ویسی و مارتینز را در‌ فولاد دارد و در تیم‌های دیگر، شاگرد برانکو ایوانکوویچ، مصطفی دنیزلی، لیکنز، ساکت الهامی و امیر قلعه‌نویی بوده است و حالا سابقه کار با یحیی گل‌محمدی نیز به رزومه او اضافه خواهد شد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه