واکنش تند پیشکسوت پرسپولیس به جدایی بازیکنان

اسماعیل حلالی به اخبار جدایی ستاره های سرخپوشان واکنش تندی داشت.

به گزارش جهان مانا ، اخبار متعددی از جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر از پرسپولیس به گوش می‌رسد و اسماعیل حلالی نیز مانند هواداران این تیم از شایعات ناراضی است.

 

اسماعیل حلالی گفت:

این روزها اخبار را می شنوم ولی نمی دانم در باشگاه پرسپولیس چه می گذرد. من از طرف خودم می گویم و به عنوان یک هوادار، به بدجایی می رویم. به قول علی آقا (پروین) که می گفت کمیته فنی و مدیر فنی کشک است، من می گویم عشق و علاقه در فوتبال ایران کشک است. اینها هر روز از علاقه می گویند ولی همه شعار است. پرسپولیس خاص است و خیلی ها را بزرگ کرده و حقی گردن ما دارد و اینها آن حق را نایده می گیرند و به هوادار اهمیت نمی دهند. یادشان می رود آن هواداری را که سکته کرد. اینها فقط دنبال قراردادشان هستند.

 

وی ادامه داد:

خدا شاهد است که ما در دوران حضورمان در پرسپولیس هزینه روزمره زندگی را نداشتیم ولی برای مطالبات خود حرف نمی زدیم؛ اصلا رویمان نمی شد حرف بزنیم. حرمت قائل بودیم. نمی دانم چرا هر روز یک خبر از آقای بیرانوند منتشر می شود. من به عنوان هوادار می گویم من با این شکل و شمایل قهرمانی نمی خواهم. من می خواهم کسانی بیایند که مردم لذت ببرند. این کاپ قهرمانی را نمی خواهم. فکر من این است اینها مرام ومعرفت را یاد بگیرند نه اینکه دائم از پول حرف بزنند. آخر مدیر برنامه چه می داند مکتب پرسپولیس چیست. اینها را خودشان را وسط می اندازند.

 

پیشکسوت پرسپولیس افزود:

خیلی ها به من گفتند مگر تو برای اصل حجر هستی؟ من مگر فقط برای پول باید بازی کنم. آقای بازیکن، هوادار را اذیت نکن. آنقدر فیلم سینمایی بازی نکنید. می خواهید بروید فیلم بازی نکنید. آقای اوسمار چرا تا قهرمان شد مشکل خانوادگی پیدا کرد؟ اینها را همه پرسپولیس بزرگ کرد. همه این ستاره ها را با دو ماه تمرین می سازم. کدام این بازیکنان پرسپولیس فیکس تیم ملی بودند. بازیکنی که قهرمان لیگ می شود نباید در تیم ملی فیکس باشد؟ خب یک جای کارشان می لنگد.

 

 

دیدگاه