نساجی در آستانه واگذاری

حمیدرضا بایندریان، مدیرعامل باشگاه نساجی، از عدم توانایی این باشگاه برای اداره تیم در فصل آینده به دلیل مشکلات مالی خبر داد.

به گزارش جهان مانا ، مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: فوتبال گران شده و مالک باشگاه ما هم بدون حمایت و درآمد دیگر توانایی اداره تیمداری ندارد.

حمیدرضا بایندریان ، درمورد آخرین شرایط واگذاری باشگاه نساجی و اعلام این موضوع به فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: آقای حدادیان تا پایان این فصل بهترین شرایط را برای باشگاه فراهم آورد و بدون منت مجموعه‌ای حرفه‌ای را به لیگ برتر و آسیا فرستاد که در تاریخ فوتبال مازندران بی‌سابقه بود. با توجه به شرایط موحود اقتصادی مالک باشگاه نمی‌تواند نساجی را فصل آینده هم در اختیار داشته باشد.

وی افزود: توان مالی به شکلی نیست که بتوانیم تیمداری را ادامه بدهیم‌. مجموعه‌ای خصوصی هستیم که باید درآمد داشته باشیم تا هزینه کنیم. فوتبال ایران توجیه اقتصادی ندارد و جز هزینه، عایدی دیگری برای مجموعه نداشته است.

مدیرعامل نساجی تصریح کرد: به تیم‌های لیگ برتری در استان‌های کرمان، اصفهان، لرستان، اراک و… دقت کنید تا حمایت مجموعه استان را ببینید. پشتیبانی و حمایت‌های مالی و معنوی آن‌ها در بالاترین سطح است. ردیف بودجه دولتی دارند و خیال‌شان از هزینه‌ها راحت است. در استان مازندران تنها بودیم.

بایندریان تاکید کرد: فوتبال گران شده و ما هم بعنوان بخش خصوصی از پس آن برنمی‌آییم. متاسفانه در فوتبال ایران خبری از درآمد نیست. نه حق پخش به ما می‌دهند و نه تبلیغات محیطی عایدی چندانی برای ما دارد. بازاریابی و مارکتینگ هم در فوتبال ایران محدود است. همه هزینه‌ها به دوش مالک است و از پس آن برنمی‌آید.

مدیرعامل نساجی تصریح کرد: این مسئله را به هواداران، مدیران استانی و کشوری هم اعلام کردیم که توانایی تیمداری نداریم و در فصل پیش‌رو باشگاه را واگذار خواهیم کرد. حق فوتبال مازندران با این همه استعداد، باشگاهی حرفه‌ای است تا بدرخشد.

 

منبع: فارس
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار