شجاعیان در آستانه بازگشت به استقلال

هافبک خوش تکنیک و سابق استقلالی‌ها یکی از نفرات مدنظر جواد نکونام است که احتمال بازگشتش به این تیم وجود دارد.

به گزارش جهان مانا ، مسئولان استقلال این روزها به طور رسمی وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شده‌اند و به دنبال توافق با بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند. در این رابطه استقلالی‌ها تاکنون با برخی بازیکنان مذاکره کرده‌ و به توافق رسیده‌اند و در روزهای آینده احتمالا شاهد رونمایی رسمی از برخی بازیکنان جدید آبی‌ها باشیم.

یکی از نفراتی که در روزهای قبل شایعاتی درباره پیوستنش به استقلال وجود داشت و حالا به نظر می‌رسد این مسئله برایش جدی‌تر دنبال می‌شود، داریوش شجاعیان است.

بازیکنی که چند سال قبل بمب نقل و انتقالات شد و با هیاهوی فراوان به استقلال پیوست، دو فصل گذشته را در هوادار تهران سپری کرد و حالا به واسطه بازی‌های خوب در فصل پیش بار دیگر مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته است.

با نظر کادرفنی استقلال، مسئولان این باشگاه مذاکرات مثبتی را با شجاعیان داشتند و توافقات اولیه نیز حاصل شده است. با این حال هنوز قراردادی مابین دو طرف امضا نشده و همه چیز به آینده موکول شده است.

ظاهرا جواد نکونام برای پست هافبک وسط چند بازیکن را به مدیران باشگاه پیشنهاد کرده که شجاعیان هم یکی از آنهاست و البته خودش بسیار علاقه‌ دارد دوباره پیراهن استقلال را بپوشد. به همین خاطر توافقات نهایی هم حاصل شده و احتمال بازگشتش وجود دارد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه