پُست احساسی مهدی طارمی در شبکه اجتماعی + عکس

طارمی در سال ۲۰۲۰ به پورتو پیوست. در ۱۸۲ بازی ۹۱ گل برای آن‌ها به‌ثمر رساند و قطعا اسم خود را در تاریخ این باشگاه حک کرده است. حالا مثل هر داستانی، داستان ۴ ساله مهدی طارمی و پورتو به آخر خود رسیده‌است.

به گزارش جهان مانا،  مهدی طارمی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی از هواداران و عوامل باشگاه پورتو خداحافظی کرد.

مهاجم بوشهری فوتبال کشورمان که به‌زودی ۳۲ ساله می‌شود، فصل آینده را در پیراهن قهرمان ایتالیا یعنی اینتر خواهد گذراند. وی در شرایطی که برای ماجراجویی جدید خود در سرزمین چکمه آماده می‌شود، با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی به زبان پرتغالی از تمام هواداران و عوامل باشگاه پورتو که به‌مدت ۴ سال در آن حضور داشت، تشکر کرد و با این باشگاه وداع داشت. بی‌شک دوران حضور طارمی در دو دراگائو از ماندگارترین عملکردهای تاریخ فوتبال ایران از سوی یک لژیونر بوده‌است.

 

متاسفانه فصل پایانی‌ام در باشگاه پورتو به‌پایان رسید. می‌خواهم از مربیانم، هم‌تیمی‌هایم و تمام عوامل باشگاه به‌خاطر تلاش‌های خستگی‌ناپذیرشان تشکر کنم. خطاب به هواداران پورتو؛ شما واقعا خاص هستید و من بسیار مفتخرم که شانس این را داشتم تا پیراهن این باشگاه فوق‌العاده را به تن کرده و برای آن بازی کنم. ما ۴ فصل عالی کنار یک‌دیگر داشتیم که نقطه عطفی برای کارنامه حرفه‌ای من است. ما کنار یک‌دیگر بردیم و باختیم و البته که من هرگز خاطرات شیرین قهرمانی‌هایمان در لیگ و جام حذفی پرتغال را فراموش نمی‌کنم. ما این‌ها را در قالب یک تیم انجام دادیم. خودم را بسیار خوش‌شانس درنظر می‌گیرم که امکان بازی در ورزشگاه دو دراگائو را داشتم؛ حمایت بی‌قیدوشرط، شور و عشق و همچنین جو وحشتناکی که در هربازی می‌ساختید تا همیشه همراه من خواهد ماند. دو دراگائو همواره خانه من خواهد بود. سپاس از حس تعلق خاطری که به من دادید که برایم شبیه حضور در یک خانواده بود. شما همواره در قلب من جایگاهی خاص خواهید داشت. من از این باشگاه با احساس‌های سنگین و خاطره‌انگیزی جدا خواهم شد اما همچنان بابت مسئولیتی که در طول ۴ سال به من داده شد احساس خوبی دارم. من همراه خودم لحظه‌ها و خاطرات زیادی را چه داخل و چه خارج از زمین را خواهم برد. افتخار بزرگی بود که بخشی از خانواده پورتو بودم و برای تمام اعضای باشگاه در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم. من همیشه یکی از شما خواهم بود. ما پورتو هستیم.

متن پست مهدی طارمی در اینستاگرام به زبان پرتغالی

دیدگاه