مهدی تیکدری: می‌خواهم در استقلال باشم

مهدی تیکدری مدافع فصل گذشته گل‌گهر سیرجان، امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و با مدیران این تیم جهت عقد قرارداد به گفت و گو نشست.

به گزارش جهان مانا ، مهدی تیکدری مدافع 28 ساله فصل گذشته تیم گل‌گهر سیرجان که در این فصل با 24 بازی و ثبت یک پاس گل عملکرد نسبتا مطلوبی را داشت، در پایان فصل و آغاز نقل و انتقالات باشگاهی با پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری به خصوص استقلال و پرسپولیس مواجه شد.

 

او امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت:

بعد از حضور در باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران، گفت: هنوز قراردادی امضا نکردم. به باشگاه استقلال آمدم و صحبت کردیم. تا یکی دو روز آینده، وضعیتم مشخص خواهد شد و امیدوار هستم هر چیز که خیر است پیش بیاید. در یکی دوسال اخیر بحث حضورم در استقلال مطرح بود و امروز به توافقات خوبی رسیدیم.

 

او گفت:

هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن استقلال یا پرسپولیس را بپوشد. اگر با استقلال قرارداد امضا کنم به هواداران و باشگاه قول می‌دهم با هدف های بزرگ و تمام وجودم برای این تیم بازی خواهم کرد و می‌خواهم از استقلال به اهداف بزرگم برسم.

 

تیکدری خاطرنشان کرد:

از بزرگترها مشورت گرفتم به خصوص پیشکسوتان باشگاه استقلال که توصیه‌های زیادی به من داشتند. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و در خدمت استقلال باشم. قطعا هر بازیکنی که به یک تیم بزرگ می‌رود خود را باید آماده چالش‌های بزرگ کند.

قرارداد مهدی تیکدری فصل گذشته به پایان رسید و این بازیکن هم اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود. 

 

دیدگاه