خبر درویش درباره بازگرداندن رامین رضاییان به پرسپولیس

نشست خبری و معارفه خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که رضا درویش، مدیرعامل سرخپوشان نیز در کنار وی حضور داشت و در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

به گزارش جهان مانا ، امروز نشست خبری خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید تیم پرسپولیس در ساختمان بانک شهر در حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست رضا درویش مدیر عامل تیم پرسپولیس نیز حضور داشت و به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

یکی از سوالاتی که از درویش پرسیده شد، به بحث و گمانه زنی درخصوص شایعه پیوستن رامین رضاییان به پرسپولیس مربوط می‌شد. رضا درویش درباره این مسئله پاسخ داد:

در مورد رامین رضاییان هم باید بگویم که او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و کار حرفه‌ای این است که ما با این بازیکن وارد مذاکره نشویم. ما با بازیکنی وارد مذاکره می‌شویم که قرارداد نداشته باشد و باشگاهش هم بگوید که مشکلی ندارد.

در پایان فینال جام حذفی و در مراسم جشن قهرمانی و اهدای جام رامین رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که این آخرین بازی با پیراهن سپاهان بودو از پایان کارش در سپاهان خبر داد و گفت که در فصل آینده، برای تیم دیگری به میدان می‌رود.

پیش از این از استقلال و پرسپولیس به عنوان مقاصد احتمالی این بازیکن یاد می‌شود اما با این تفاسیر باید گفت که احتمال حضور رامین رضاییان به پرسپولیس، منتفی است.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار